Grilling og ferdigstilling av hus :-)

I dag blir det grilling av black garlic marinert ytrefilet, med hjemmelaget potetsalat, salat, og mystekt løk ..

Det er ikke så vrient å lage potetsalat. Her er min vri på den, akkurat i dag.

Poteter
remulade
rømme
lime
djonsennep
eple
stangselleri

Skrell og del opp potetene i biter, kok til møre. Bland sammen remulade,rømme.dijonsennep og lime til det smaker bra. Del opp eple og stangselleri.
Ha oppi bollen . Når potetene e rferdig , hell av vannet, skyll de i kaldt vann . eller la de avkjøles ,,,Ha så oppi bollen med alle de andre ingrediensene og bland godt.
Settes kaldt til servering.


Og middagen smakte helt nydelig. Akkurat passe grilla.

Ellers i dag har jeg endelig fått gjort ferdig minihuset 🙂

Ble ganske så fornøyd med det altså 🙂 Faktisk så fornøyd at jeg er igang med et til !

hehe jupp jeg har fått helt oppheng,, men da sitter jeg iallefall stille og ja jeg bruker henda ,men med støtteringene så virker det som det går bra 🙂
Bortsett fra dette ble det 3 km vandring langs vannet i dag,, Opp fra Geithus og mot Vikersund. Veldig koselig, men holdt på å bli spist opp av mygg.

Men Vincent hadde det bra og bada masse så da er det meste greit.
Ha en nydelig søndag alle sammen ,nå er det snart fotballkamp !
Så sees vi igjen i morgen 🙂

 

8 kommentarer

Siste innlegg