God Morgen

Onsdag i dag. Litt overskya, men varmt og godt. Blir spennende å se hva denne dagen bringer.
Vel vet litt hva som skjer da. Tur med denna klokka 12

Og etter det skal vi ha dose 2 ,både gubben og jeg..
Og det blir noe så spennende som grilla pølser til middag 🙂
Men fikk ny inspirasjons bok av mammaen min i går .
Nemlig denne :

Tror nok helt klart jeg skal finne på noe spennede fra denne ja.
Mona er jo tilogmed kusina til mamma 🙂
Gleder meg til å sette meg ned å lese i denne senere i dag.
Skal prøve å få dattera til å gi meg en spennende oppskrift i dag, så dere får noe å lese på i kveld og 🙂
Ellers er det stille og rolig her i skauen.. Fuglene kvitrer..og dammen klukker.
Sånne stille morgener som det her så savner jeg sårt å røyke.
Det var så koselig å sitte ute på verandaen og nyte stillheten og bare slappe av.
Jada jeg vet jeg kan gå ut der nå og… men sitte stille og slappe av..
nei det går bare ikke.. mista den evnen etter at jeg la vekk røyken.
Fryktelig slitsomt til tider…
nå er det snart 3 år siden jeg slutta men , tanken er der enda.. “bare ta en røyk så skal jeg….”

Merkelig greier… Jeg skjønner jo at jeg er i bedre form,har bedre pust , alt positivt …
men den slappe av ,puste ut føelsen savner jeg,,

Men det her skulle liksom ikke bli et innlegg om røyking altså hahah…

Skulle bare “poppe” inn og ønske dere alle en super fin dag..
Finn på noe gøy ! Og nyt livet .)

Så “prates” vi senere i dag …

6 kommentarer
    1. Vet ikke hva du mener da jeg nå sitter på balkongen med tassimo-kaffe og nyter en lang sigg. Så får jeg prøve å finne på noe gøy etterpå, men jeg vet ikke hva enda 😜 klem

    2. Start med å sette deg ut i den tiden du ville sitti der for å røyke? Ta frokosten på verandaen? Ha en fin dag 😁

    3. Synes du er kjempe flink som har sluttet! Sier meg enig med Leyla, kall det evt “eple” pause og nyt en valgfri frukt eller bare en 5-minutter. Kropp og hjerne har godt av det.. Ha en super dag! 🌷😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg