God morgen

En litt senere start på dagen i dag en vanlig, sov jo helt til halv åtte 🙂
Stille og rolig morgen i Flåklypa.
Og dagen i dag blir nok ganske rolig den og .
Blir ikke noe tur til Sverige på mandag da, men vi får satse på senere i uka, eller iallefall veldig snart..
Savner Gunns Helsekost og Norby Supermarket..Føler litt for å gå å surre der i mange timer..
De få gangene jeg har vært i utlandet, har jeg alltid undersøkt supermarked først..
Er litt rar sånn. Se på alt det de har som vi  ikke har, har lyst til å prøve alt sammen .
Drømmer meg helt bort i store supermarked..:-)

Så satser på en tur ganske så snart, så vi får oppleve noe annet en å bare gå rundt her..
Ekke noe gæli i det altså ,men change of scenery hjelper alltid på humøret.
Bare en liten kjøretur, gå et sted man ikke har gjort før.
Planlegg en skogstur til et lite tjern kanskje..Undersøk nærområdet..
Mange fine skjulte litt bortgjemte plasser rundt omkring.

 

Prøvde å filme den derre gale hunden min i går.. det er ikke lett,,,
men skal gjøre et nytt forsøk i dag altså, men det går i 7000.. og i går var hele andeflokken
i vannet der og ,så vi måtte være litt påpasselig..
Men jeg fikk vassa, han svømte.hoppa, spratt, klovna ..
Og var helt fornøyd..Og når vi da skal gå tilbake til bilen ,går vi over en fotballbane.
Og da er vi igang igjen,, Piruetter,løping. klovning .. hopping, dytting..

Han er en håndfull !  🙂

Men han ble ganske sliten etter all klovningen.

Blir grilling av Spareribs her i dag . Ikkeno spennde men legger selvølgelig ut bilde til dere .)
Ha en strålende fin lørdag og kos dere så godt dere bare kan 🙂

“When life puts you in a tough situation, don’t say “Why me?”
Say “Try Me ! ”

Dagen Jungelord 🙂

2 kommentarer
    1. Skulle ønske det gikk et tog rett over havet og til Nordbysenteret, Systembolaget og Svinesund – med taxfree 😂 følte ikke jeg fikk gjort meg ferdig på torsdag 😏

      1. Heheh skjønner sååå godt hva du mener,,,Jeg er kjemepelei meg for at det ikke ble noe tur,. men håper sjansen byr seg snart:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg