Fullt program

Det liker jeg 🙂 Starter med tannlegen i dag , Dyprens av tannkjøtt,, jaja å gjøres det og .)
Og veldig kjekt å ha tenner hehhe.
Så er det å komme seg hjem , få laget noe lunsj (sikkert roastbeef salat med hjemmelaget dressing)
Også tur med bikkj og mann i et hurtig tempo,siden vi må til Hønefoss og
fornye førerkortet hans 🙂
Så da får vi oss en aldri så liten roadtrip og kan kose oss litt på veien .
Og så må jeg vel på butikken på vei hjem .. så jeg kan få kjøpt inn for å lage en
stoor batch med kjøttboller i tomatsaus..
Hmm må vel kanskje begynne så smått  og planlegge litt bursdags ting og ..
Jaja dagen kommer iallefall til å forsvinne ..
Godt jeg har middag i fryseren som bare skal tines og varmes 🙂
Oppskrift på det kommer senere …
Kan egentlig ikke få sagt nok ganger hvor glad jeg er for at jeg begynte med det der altså !
Masse penger spart og tid .(ikke når jeg lager det ,men resten av uka)
Og jeg vet så godt hva jeg spiser… Helt hjemmelaget fra bunnen .
Men det er selvfølgelig opp til enhver altså . Skal ikke mase så mye mere.. Vet bare at jeg kommer aldri til
å slutte 🙂
Men nå er det Off til Tannlegen !
Kose dere masse denne mandags morgenen så prates vi seinere i dag vi med en oppskrift 🙂

Take care and live life !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg