Full fart !

Jammen i meg tirsdag alt da ! Dette går jo unna,, uka forsvinner.
Sitter her med Sitron vannet mitt og filosoferer litt da.
I går var en helt nydelig dag, sola skinte og fuglene kvitra.
Var også så heldig å få lov til å ha med oss hunden til
broren min på tur . Lille søte Melvin.
Han er sheriff i gata og eldst , men verdens skjønneste ..
Og han tillater ikke noe ablegøyer fra han klovnen vår ..
Så hver sin side av veien er lurt.. Whippeten vår gjør nemlig
plutselig utfall (for å leke) mot Melvin .
Og det er ikke Melvin videre intressert i ..
Men de er så søte sammen .. Så Vincent hører
på Melvin og blir litt ” veske ” hund når vi går tur..
Går på plass og oppfører seg.. Hehehe Dyre verden er rar .
Akkurat som om han vil si ” jada jeg kan oppføre meg ”

Så når vi fikk gått runden vår 4 km , da lå Vincent rett ut, da hadde han nemlig
brukt hodet og fått tur .. Så det ble en stille dag resten av dagen .
Han tok seg bare noen turer ut på plenen og rasa fra seg ved 5 tida..
Fikk også skifta på senger i går og dusja ,, Flanell sengesettet er på ..
mmmm det var digg det.. Men jeg sover ikke så veldig mye lengre av den grunn ..

Ringte som sagt også og masa på sykehuset i går. Hvor lang ventetid ..
Damen sa et år ! VÆÆÆ.. Nehei tenkte jeg og ringte pasientkoordinator
istede for inntakskontor. Og hun huska meg fra forrige operason.
Så da ble det antaglivis rett etter jul.. Men jeg står på lista hvis for at jeg kan komme på kort tid.
Så da er det bare og krysse fingrene og håpe noen trekker seg ..
Hadde vært veldig greit å få gjort det før jul.. Men blir det rett etter så går det og altså ..
Får prøve å være tålmodig heheh ..
Så da får jeg bruke tida godt.,, fortsette å lage mat og fryse ned..
Veldig greit for Gubbers og bare å ta opp og varme og..
Og skulle det være noe jeg trenger hjelp til så har jeg gudskjelov familie og naboer
rundt meg .. Men detta går nok såå fint ..

Hihihi kikka akkurat ut vinduet på kjøkkenet ,,

Der lå det en Zuzzy ball gitt 🙂
Skjønne lille jenta.. dørvakta vår..

Hun ble glad for å komme inn da.
Dagen i dag blir litt slækk.. Pakke ned noen neglting.
Skal nemlig på utflukt i morgen for fikse negler på ei venninde..
Ambulerende neglstudio 🙂 Gleder meg masse til det,,
Så blir gøy å finne frem litt i dag og pakke bilen 🙂

Så med dette så ønsker jeg dere alle en strålende fin tirsdag .
Ta vare på hverandre, gjør noen glad.. og SMIL !

Det kommer man så langt med  🙂

Prates etterpå i dag da ? 🙂

6 kommentarer
    1. Næmmen jøss, driver du sånn takeaway neglservice og? Tenkte nemlig jeg skulle høre med deg og negler snart og 😅❤️. Men, du skal slippe og komme hit altså 😘.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg