Fredag jođŸ€Ș

Ja , livet her i Hakkebakkeskogen gÄr sakte men sikkert videre .. Det er til stadighet like tomt her.. og hÞrer og ser i Þyekroken de som er borte.

Og sÄnn blir det nok en god stund fremover


I dag har jeg faktisk tenkt Ă„ ikke gjĂžre sĂ„ mye, bare sysle litt rundt her.. var og kikka pĂ„ noen nydelige kattenurk i gĂ„r. Men penga er ikke der enda ..sĂ„ vi fĂ„r vente Ă„ se..Fikk ogsĂ„ gleden av Ă„ vĂŠre med pĂ„ en roadtrip til Moss og tilbake igjen. Henta verdens snilleste hann Maine Coon
Vulcan
Hele veien fra Moss til Drammen lĂ„ han putt stille i buret sitt og kom ikke med en lyd
 sĂ„ nĂ„ hĂ„per jeg han fant den frĂžkna med lĂžpetid kjempefin og at det har skjedd noe i natt ❀❀

Internettet vĂ„rt er dumt i dag  ..sĂ„ jeg skriver pĂ„ tlf..hihi sĂ„ pĂ„ forhĂ„nd unnskyld skrivefeil


SÞndag skal gubbers og jeg pÄ en helt egen roadtrip for Ä se pÄ et annet lite nurk, som er leveringsklar 5 nov
.

Rrrrrrr lyst til Ă„ kidnappe alle sammen jeg 🙈

Men det er gratis Ä se, er det ikke noe sÄnt da ?

Er et ordtak som sier : Motgang gjĂžr deg sterk ..AltsĂ„ jeg har ikke behov for Ă„ bli noe sterkere jeg nĂ„ altsĂ„ !!! SĂ„ nĂ„ synes jeg jammen det kan bli litt medgang..(eller medvind?) đŸ€Ș

Men, vi fÄr ta det pÄ strak arm
When life throws you lemons, make lemonade


Har sikkert mange nok liter av det og ..hihi

Neida ,life goes on..Fredag i dag, og jeg synes Du. Jepp akkurat DU som sitter Ă„ leser det her skal unne deg noe ekstra i dag â€đŸ„‚ For det fortjener DU, etter en hard uke med masse mas
.

Kos deg litt ekstra ❀ Ta litt ekstra vare pĂ„ DEG  i dag đŸ„‚ fĂžr man vet ordet av det er det mandag igjen ❀

SĂ„ ha en kjempefin dag alle sammen
sĂ„ prates vi senere med en middags oppskrift â€đŸŸđŸ§šâ€â™‚ïž

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg