Fredag ❤️

Jammen i meg kom ikke fredagen og gitt.. Full rulle i dag med å prøvebake noen
julekaker,,, og vaske etc,, Sånne kjedelige ting som dessverre må gjøres innimellom..
Men det blir koseligere da ❤️
Og det er faktisk veldig viktig å kose seg litt ekstra nå for tiden ,,
Altså kose seg kan være så mangt.. skru av tv’n , prat sammen,spill et spill.
Tenn noen stearinlys, lag en kopp kakao…
Virker som veldig mange har dårlig råd dessverre, og det er ikke gøy…
Been there , done that,, Vi har ikke all verdens råd nå heller , men det går rundt.
Og jeg vet av erfaring at vi har hatt det MYE værre..
Så jeg føler med alle der ute som sliter.. og skulle så gjerne ønske jeg kunne få hjelpa..
Det er vel derfor jeg er så opphengt i å ha fryseren full av mat nå..
Husker nemlig alt for godt når vi bare hadde spaghetti å spise,,,
Men vi krabba oss ut av det.. og har det greit nå..

Huff ja jeg skulle så gjerne hjulpet dere alle ❤️❤️❤️

Middag i dag blir enkelt..
Hamburger og pommes frites..
Tror ikke det trenger noen oppskrift..
Men et bilde kan jeg jo legge ved ❤️

Ikke verdens lekreste bilde,,men det smaker godt 🙂
Lag dere en så fin fredag dere bare kan og nyt helgen ..
Man kan kose seg veldig billig… (innmellom holder det med god stemning)

Vi prates i morgen ❤️Lag mange gode minner ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg