Fortsatt hvile

Jupp , men tålmodighet er en dyd og sånn.. Heheh ,
Søndag alt, tida går fort.. fikk dusja i går og det var vel verdens beste opplevelse..
Fikk sett på alle såra og greier og det ser nogenlunde bra ut..
Jaggu fått ny navel igjen … Blir spennende om den blir like pen .
Var nemlig veldig fornøyd med den siste jeg fikk..

Gubbers er flink her og holder hjula igang, varter meg opp og prøver alt han kan ..
Så tiden blir tilbrakt, liggende på sofaen , eller litt sittende i stolen oppe..
Eller liggende i senga, med nettbrett…
Så livet er langt fra ille altså..
Hyggelig å våkne hver dag til juletre og nisser og snø..
Skulle så gjerne vært ute og måka … meeeeen det var faktisk en av tinga jeg måtte love Doktoren ..
Heheh .. Så skal la vær,,

Ble ikke verdens peneste tre i år, men ingenting kan knuses og det står enda..
Så da får det bare være sånn og heller bli annerledes neste år 🙂


Tilogmed Star Wars lego skipa har fått nisser på seg:)

In a galalxy far far away the gnomes where taking over the ……
Hahahh .. neida,, men ble litt kosligere synes jeg da 🙂

Ellers så skjer det minimalt her i hakkebakkskogen ..
Håper kanskje jeg snart kan tusle en forsiktig tur ut..
Men nå er det liksom glatt i tillegg da,, og skulle jeg skli eller dette kan det bli litt dumt..
Hmm kanskje vente noen dager til..

Dissa to her gjør iallefall sitt beste for at jeg ikke skal kjede meg for mye .)
De fotfølger meg og så fort jeg legger meg ned, er de der begge to..
Verdens beste sykepleiere 🙂
Så skal du gjøre noe spennende i dag da?
Ta en tur ut kanskje?
Finn på noe da vel ..
Skal se om jeg får ut en middags oppskrift i dag..
Blir dårlig med klikk med bloggen min med bare sykehistorier iallefall 🙂
Hihihi men det er som forventet altså…
Som sagt er ikke helt sikker på hvor jeg vil med denne bloggen ..
Uansett ha en strålende fin søndag, ta godt vare på hverandre og nyt dagen 🙂
Og kos dere litt ekstra da vel 🙂

Prates !!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg