Ferdigstilling av hus

Jada ble endelig ferdig med det 3 minihuset i går . Så nå ser bokhylla mi sånn ut :

Målet etterhvert er vel å få bytta ut det meste av bøkene med minihus.. Neida, men vi får se etter hvert.
Jeg synes som sagt det er fantastisk morsomt å sitte å pusle med på kvelden.
Og kan vel tenke meg utover høsten at det der blir veeldig gøy.

Gubbers fikser alt det elektriske og jeg bare bygger.
Eller limer sammen er vel er korrekt.

 

Dissa husa er litt vanskelige å ta bilde av siden de er så knøtte små. Og fotografering har aldri vært min sterke side  hehe..

Ellers i dag blir dagen fyllt med moro. Først går turen for å hente dattera, så til verdens beste,tøffeste vippe dame på Studio Glow,
deretter over til Extra leker for å finne en fin presang til en liten søt gutt som skal feire bursdagen sin i dag.
Og jeg er så heldig å bli invitert.
Så rekker jeg vel akkurat å kaste i meg lunch, før tur med gubbers og bikkj.

Så er det middags prepping og bursdag ..
Dagen flyr når man har det gøy. Og i dag slapp jeg gudskjelov å våkne til både døde og levende mus inne så da MÅ det jo bli en bra dag !!

 

” Wake up with determination, go to bed with satisfaction ”

Ha en nydelig dag alle sammen , ta vare på hverandre også “snakkes” vi til middag .-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg