Fantastisk

I dag føler jeg at blir en helt perfekt dag. Var nemlig med dattera og handla på den
lokale Kiwi butikken her , og kom over et knalltilbud på farse deig.
Så i dag skal jeg lage lunch kaker av 2 kg farse deig ..
Det blir mange gode middager det !

Er vel litt rar som gleder meg til å stå på kjøkkenet i mange timer.
Men det gir meg på en måte ro ..
Skal også prøve å få vaska Mindy i dag  (bilen)


Hun begynner nemlig å bli litt møkkete stakar..
Jepp jeg er litt koko som navngir alle ting rundt meg..
Men sånn har jeg vært med alle bilene våre..
Vi har vel hatt færre biler en de fleste igrunn når jeg tenker meg om ..
Første bilen min var Charlie Charade , så hadde vi Max Mercedes . Etter det kom det en
Mercedes jeg aldri ble venner med .. en clk 180..
Men etter den så ble det Mindy Mercedes ..

Blir liksom litt hyggeligere å kjøre bil når de har navn ,,Sikkert bare meg som er litt koko altså .
Men jeg tror jeg er ganske harmløs heheh..

I går kveld var jeg så heldig å få bli med kusina til Gubbers for å se på Maine Coon kattunger ..
Hellandussen så skjønne… er jo litt plaging å dra å se  på sånne nuttinger altså ..

Og de stolte foreldrene

Så drømmen er en gang å få en Coonies igjen . har du først hatt en så savner du de.. De er helt spesielle katter som setter dype spor..
savner Lynx’n min hver dag .. og når jeg ser sånne småttiser har jeg jo bare lyst til å kidnappe alle sammen ..
Men det får vente.. Livet er litt for mye opp og ned for tida..
Men begynne å spare skal jeg 🙂

Så hvis jeg skulle få innmari lyst så har jeg iallefall penga..

Jaja godt det er gratis å drømme 🙂 Håper dere alle har en superfin lørdag og at dere koser dere masse 🙂
Så prates vi seinere i dag med middagstips og litt annet 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg