Fantastisk Tirsdag

Tuesday Quotes : tuesday - QuotesStory.com | Leading Quotes Magazine, find  best quotes collection with inspirational, motivational and wise quotations  on what is best and being the best

Jepp for dagen blir hva man gjør den til !
Og i dag blir en fantastisk dag.. for det første har jeg bestemt det !
For det andre skal jeg nemlig lage en diger kjele med plukkfisk i dag ..
Og det gleder jeg meg til .)
Merkelig egentlig… USA har de Taco Tuesday .. her hjemme tror jeg det er veldig vanlig å ha fisk på tirsdag.
Og var det ikke noe sånn at man egentlig skulle ha fisk på torsdager og? hmm ,,
Fisk på dager med R i  synes jeg å huske Mormoren min pratet  noe om …
Men det kan jo ikke stemme for da skulle man hatt fisk tirsdag,torsdag,fredag OG lørdag da.–
Snodig greier.. jaja mye man lurer på her i verden .. Tirsdag er iallefall fiskedag her hjemme..
Fredag er fast taco dag,,

Men før det er middags tid er det jo masse som skjer.. Ut på tur aldri sur..
Fikse litt her hjemme , kanskje rekke å bygge litt på det nye minihuset mitt..
Dagene går så fort… er aldri et kjedelig sekund her hjemme..
Turbo fart hele dagen , og når klokka er ca 8 sitter jeg der og er helt POOFF..
Men da har det stort sett gått i et siden klokka 0700..
Har blitt et veldig rutine menneske.. men liker litt system.. Og fordet om man er uføretrygdet,
og går hjemme hele dagen og ikke har noen plikter.. gir rutinene meg en føelse av at jeg fortsatt
fungerer og kanskje betyr noe.. at ting har en mening liksom … Det er jo akkurat som en jobb..
Og jeg savner det å jobbe.. møte andre mennesker og bety noe… men men da får man bare
gjøre det beste ut av situasjonen og lage mat og være hyggelig mot alle rundt seg 🙂
Har virka hittil  🙂
15,158 Happy Chef Illustrations & Clip Art - iStock

Så med  alt dette ønsker jeg dere alle en helt fantastisk fin tirsdag ! 🙂
Håper alle opplever noe fint i dag !

Gjør hver dag viktig !
(Sitat fra en god venn : Man lever bare en gang, så vidt jeg vet ! )

Prates etterpå i dag da 🙂

6 kommentarer
    1. Hei Linda ,ja idag skal vi ha en fantastisk tirsdag..proteinrunstykkene var knall,kattene synes det var topp. i dag skal jeg handle,lage lunsjkaker,gleder meg..takk for inspirasjon..jeg og birmapusene ønsker dere en fab..Day.

      1. Så koselig å høre at du like rog prøver ddet jeg lager 🙂 Kjempehyggelig .) Og jepp kattene her spiser også protein rundstykker hvis de får tak i en bit ❤🤣
        Håper du har en super duper fin dag !

    2. Taco fast på fredager… da alltid med kjøttdeig eller? Vi har spist tacoribbe ved et par anledninger, fantastisk nydelig, men det for bli en gang i året.. kaloribombe rett og slett 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg