Det hjelper

Det begynner så smått å løsne litt, jeg gråter ikke hele tida lengre … Og jeg får litt mere søvn ..
Det er så vondt når dyr bare forsvinner og vi ikke vet hvor de blir av..
Jeg har tråla opp og ned skråningen bak huset her, ned til elva..
Banka på ,prata med naboer .. Ingen katt.. Så kom liksom det med venninda mi i tilegg..
Og da ble liksom en katt veldig ubetydelig.. Men alt i alt så var det fryktelig vondt..

Stor takk til dattera som har dratt meg rundt på skravle-gå-rampe turer..
Det har hjulpet,, og gubbers som finner seg i alt ..
Jeg er heldig !! Heldig som har så mange fantastiske mennesker rundt meg ..
Som jeg kan lene meg på når ting blir ille..
Så i dag når jeg våknet ,bestemte jeg meg for at jeg skulle være takknemlig for å leve !
Så det blir det i dag.. Sola skinner,fuglene kvitrer, jeg har smerter i både fingre og bein ..
Men jeg LEVER..Jeg skal nyte fredagen , lage mat og kose meg .. Gå tur ..

Og først av alt skal jeg opp til brodern og drikke en kopp kaffe kl 0900..
Skravle på morran er koselig , og bli møtt av verdens søteste tante hund..
Nemlig Melvin.. han er en liten Jack Russel terrier på 12 år .
Og verdens skjønneste.. han komer hoppenede mot meg., Og lurer
på hva slags namme tante har med i dag 🙂
Jada jeg har hatt 12 år på å skjemme ham bort 🙂

Her hvor vi bor , har jeg nemlig brodern rett over gata, i en stor enebolig med uteleie del i kjelleren , og i kjelleren bor mamma’n og stepappan min ..
Og jeg bor i en tomannsbolig, og vegg i vegg har jeg svigermoren til broren min ..
Så jeg er omringet av familie.. Og det er super hyggelig 🙂
Alltid noen å skravle med, alltid noen å dele bort litt mat til 🙂
Og ikke minst alltid noen dyr jeg kan kidnappe/kose med .

Så ja jeg er heldig !

Håper dere alle får en fin fredag i dag og helg , og kan nyte den 🙂
Her i dag blir det taco til middag ,men har en oppskrift fra dattera på lur .)
Så takk for “praten” takk for at du tar deg tid til å lese bloggen min ,,
Så snakkes vi i kveld 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg