Det føles tomt

Jeg har iallefll sluttet å gråte hele tiden .Men det føles tomt,,, Veldig tomt.
Gizmo kom inn på soverommet når jeg skulle legge meg i går ..
Det har han ikke gjort på 2 år… Akkurat som han skjønner og han skal trøste meg,,
Helt uvirkelig at hun er borte,, Men samtidig bittelitt lettere en med Leon
og Moxy og Felizety som bare forsvant. Zuzzy vet jeg iallefall hva som skjedde..
Men akkurat det kan jeg ikke tenke på ,,
Broren min og dattern min har gått sammen og startet en Spleis for meg ..
For at jeg skal få råd til en ny katt.. Toppen på ønskelista står en Maine Coon..
De koster 15000.. Jeg skal spare selv så godt jeg kan og prøve å få det til ..
Men jeg vet iallefall at får jeg noengang en Maine Coon , så skal den få sele
og være med å gå tur, eller stå i lagt bånd/løpestreng i hagen ..
Den skal IKKE kunne gå avgårde.. helst ville jeg gjort den til innekatt..
Men sånn som vi bor så skal den få gå ut.. luftegård eller bånd/løpestreng.
Link til spleisen ligger i gårsdagens middagsinnlegg..
Jeg er veldig takknemlig ,, mere en ord kan beskrive..

Grunnen til at Maine Coon står på toppen er at jeg var så heldig å få være “mamma ” til en
i 7 år… Og det er verdens beste katterase… Så rolige og så utrolig snille…
Og ikke minst de finner seg i det aller meste..
“Verdens snilleste kjempe ”

Så en litt bedre dag en i går.. det er bare å ta to spiseskjeer med ta seg sammen og gå videre..
Motbakker er det nok av i livet,,,
Vi håper på det beste,,

Dagen i dag skal gå med til middags prepping .. Spennede ting jeg ikke har prøvd før–
Og alt det må jeg preppe nå på morran , for det tar tid,, Og på eftan i dag
går turen til drammen med datter og svigersønn , for å hilse på svigerinne 🙂
Vi sees alt for sjelden så jeg gleder meg til det 🙂
Så midt oppi alt livet går videre fordet om det er tungt..
Men ting kunne vært  så utrolig myyyye værre…
Huset kunne brent ned  (been there done that) Og det er MYE værre …
Så Håper dere alle klarer å lage en nydelig dag ,med fine minner å leve på ..
Lørdag er jo litt ekstra kose dag.. Så gi noen en laaang klem .
Så da prates vi senere i dag,, med middags oppskrift og bilder ..

Take Care !!  “Life is too short to waste ”

Enjoy today. Hand drawn brush lettering. Modern calligraphy. Ink vector illustration
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg