Dere blir ikke kvitt meg så lett :)

Operasjon utsatt ,grunnet sykdom på opersajonstua…
Jaja fikk iallefall beskjed før jeg dro innover da,,
greit nok det,, men så kjedelig,,
Hmm kanskje ikke.. Da får jeg litt mere tid til prepping
og ikke minst litt  mere tid til Astrix..
Så.. damen sa kanskje i løpet av 14 dager, Så da rekker jeg jammen i meg
litt jule prepping og greier og da,, ikke dårlig,,
da blir det  vel litt  surkål,og medisterkaker og diverse,,

Jaja da blir det vel litt utpakking av ting i dag da..hehe..
Og litt turgåing og de vanlige syslene…

En dag av gangen så går det nok så fint atte…

Hva skal dere gjøre i dag da? Noe spennede?
Hmm uansett kos dere masse..
Ha en strålende fin høstdag , så prates vi etterpå i dag med en oppskrift


Kan vi dele den maten ?


Klart jeg passer på bordet !!


Og der gikk lyset 🙂 ❤❤❤❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg