Dagen før dagen

Våkna kl 0600 i dag og kjempespent..
Tusla ned trappa og brrrrr -2,6 og hvitt rim på bakken..
Så da var det bare å begynne å fyre og våkne litt og finne ut at
OI i morgen skal jeg hente Astrix !!!

Så nå brenner det godt i peisen, pippene ute har fått frokosten sin ..
Og dagen kan sakte begynne..


Tror ikke jeg skal gjøre så himla mye i dag..Bare kose meg ..
Gå en tur med gubbers og bikkj. og nyte naturen ..
Liker meg nemlig veldig godt om høsten/vinteren..

Det er altså så koselig, og særlig sånn når julepynten kommer frem i butikkene..
Folk blir liksom litt snillere og litt hyggeligere mot hverandre..,
Og barna .. det skinner i øynene deres når de ser på julepynta butikker..
Alle blir liksom litt varmere i hjertene sine…

Og jada skulle vært sånn hele tida ,, men det er iallefall hyggelig at det kommer frem i jula da,,
At vi tar litt ekstra vare på hverandre.. at vi er litt ekstra hyggelige mot de i kassa på butikken ..
Eller de bak oss i køen ,,

Vanlig normal høflighet forsvinner jo mere og mere,,,
Det er liksom noe med det ordtaket at  “Smil til verden så smiler den igjen ”

Hvis du går rundt og ser sur og muggen ut er sjansen for at du ikke møter så mange hyggelige mennseker
ganske stor,, hvis du går rundt med propper i øra og har distansert deg fra omverdenen ,, javel da er det ikke sikkert noen prater til deg
Skulle som sagt ønske ting var mere som før,, respekt for våre medmennesker,,
Ta vare på de rundt oss.. ikke bare lukke oss inne i våre egne lille firkanta huler og trykke på en pc/tv…ting,,
Nei, men det får jeg ikke gjort noe med,,
Jeg får heller gjøre mitt beste og ta vare på de rundt meg ,,
Smile litt ekstra til de jeg møter.. kanskje de tror jeg er gæærn ,, men javel da ,,
Da smiler de sikkert inni seg da..

Så da spiser jeg frokosten min , og ønsker dere alle en helt nydelig litt kald og fin Lørdag,.,
Ta godt vare på deg selv og andre,, Og husk DU betyr noe !! Og DU kan gjøre en forskjell !!
Vi snakkes senere 🙂 Tusen takk for at du leser 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg tror dette blir en fin lørdag 🙂 I alle fall ser det sånn ut her i Oslo. Det er meldt sol, og jeg skal på miniferie til søsteren min. Jeg skal smile masse i dag. Er egentlig litt sur om dagen, men vet selv at eneste som kan SNU det er meg selv. Så derfor skal jeg gjøre det 🙂 Begynner med et smil. 😀 Ha en fin dag! 🙂

      1. Åhh høres ut som en koselig og fin dag, og ikke minst miniferie 😀,, beste deg for å være blid, så snur det meste 😀
        En riktig fin solrik dag og miniferie til deg 😀😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg