Dæven!!

Jeg sov helt til halv åtte i dag !! Helt utrolig lenge til å være meg.
Hmm merkelige greier.. men deilig.. Føler meg uthvilt og helt klar for
FREDAG !! Javisst har det blitt fredag, koselig dag.
Skal nok klare å finne på noe sprell i dag og ..

Egentlig burde jeg vel blitt litt Greta Thunberg.
Siden jeg er uføretrygda og egentlig ikke har noe å drive med
burde jeg sitti hver dag utenfor stortinget med diger plakat
hvor det sto ” JA til hjemmelaget mat ”
Og en “flyer ” jeg kunne delt ut hvor det sto hvor uenig jeg er i
at spedbarn skal inn i barnehage.. at mor eller far ikke kan gå hjemme..
At  Internett skulle vært stengt 1 mnd !!!
1 måned.. da ville nemlig folk våkna litt.. fått huet opp av tlf
og sett barna sine.,, Jeg blir helt rar når vi er ute og går tur.
Møter mammaer (og pappaer) med små barn , og hund..
barnet i vogn , hunden løper litt over alt, og nesa  på den voksne er trykt ned i telefonen..
De enser ikke at vi kommer gående med en faktisk mellomstor hund ..
Nei han er ikke farlig, og ja jeg har kontroll på han .
Men tenk.. nesten når vi er helt oppi barnevogna så skvetter de til og
hopper nesten ut av veien .. og sier ” Åhh jeg så dere ikke ”
Altså det er sånn at det bobler inni meg.. Har så lyst til å rive den tlf ut av henda på de
og hyle og skrike at “nei du ser faktsik INGENTING ” Ikke at bikkja di bæsja ,, som du ikke tok opp.
ikke at ungen din nesten datt ut av vogna og mista smokken laaangt der borte..
Arghhh.. Må snart legges inn jeg tror jeg ,.
Skjønner ikke at det går an . Lurer på hvor mange foreldre som leser for barna sine i dag jeg ?
Setter seg ned med en bok og bare slapper av ..

Hører på radioen at det har aldri vært så mange millionærer i Norge før , at økonomien er sterkere en noen gang,,
Javel .. men hva går det på bekostning av ???? Jo barna våre, verdiene våre !
samfunnet vårt,,
Så hoved parolen på det Banneret mitt burde kanskje heller vært STENG INTERNETT !

Off lettere frusteret Linda i dag,, tror jammen jeg skal ut på kjøkkenet og sette
en pizzadeig og banke løs på den jeg ! Beste måten og få ut litt frusterasjon på ..
Håper dere alle får en fin fredag .. Værsåsnill.. ta vare på hverandre:)
Les en bok 🙂
Heheh vi prates etterpå i dag altså 🙂

Helt nydelig ute nå !!

 

4 kommentarer
    1. Nydelige bilder, flott natur som ingen av de du nevner ser.. Si det til dem når du møter dem, med et smil, at kanskje det er lurt å la mobilen være i lommen bortsett fra å ta fine bilder av natur og familie..
      Er nemlig heeeeelt enig med deg, hva er vitsen med å ta med barn og andre på kafe for eksempel, når man må sjekke mobilen hele tiden?!

      1. Så enig så enig.. så kanskje jeg skal si ifra.. eller ha oppmøte foran stortinget?
        Har funnet ut nå at Internett er igrunn greit ,, men det skulle ikke ha vært på telefonen..
        Hmm Ha en strålende fin fredag schnuppa !! :)❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg