Blokkert

Ikke ofte i livet mitt jeg har gjort det mot noen … det er faktisk bare 2 mennesker ,,
Men når de bare slenger svada og gjør alt de kan for å såre meg , da må man bare da..
Så igjen dette her med nett troll.. Jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne hva som driver dem ..
Hva får de ut av å være så stygge mot andre.


Jeg er ganske fasinert av hvordan mennesker er , og ikke minst hvor gærne kan vi bli ..
Og hva var den utløsende faktoren for at det skjedde..
Skulle sikkert vært psykolog eller operasjons lege jeg,,

Når angrepet skjedde 22 juli , var det første jeg gjorde å få tak i manifestet til han derre duden ..
Ni leste hele greia og fant ut ganske fort at han var  veldig veldig syk….
Klarer ikke å sette meg selv inn i en situsajon hvor man kan oppføre seg sånn.
Hvem knapp er det som mangler hos sånne?
Han hadde jo en nokså “normal” oppvekst .. alt var greit liksom ,, så flippa det totalt..
Personelig synes jeg straffen han fikk og soner er alt for mild,,,
Han burde ikke hatt noen privilegier i det hele tatt…
Han burde sitte i et mørkt rom og ha det vondt..

Off masse rare tanker for tida.. men bare å putte dem i den “store sekken” …
Det var noe mammaen min lærte meg når jeg var liten . Putt alle de dumme tankene i en stor sekk,
Knyt hardt igjen , og ta de frem en etter en når det passer..
Veldig godt råd . Er ikke alltid like lett å klare det når huet spinner , men som regel så funker det ..
Takk mamma 🙂

Ellers så er det mandag , ny uke ,nye muligheter..
I går fikk jeg klipt gresset , bakt kake, gjort naboene litt gladere håper jeg  🙂
Suppe til glutenallergikere og kake til de andre 🙂

Det her er Lemon Lime Pound Cake, Oppskrift fra The Pioneer Woman,, fritt oversatt av meg 😉
Super enkel og lage, en vanvittig god sitron smak .. og kutt den i passende biter ,pakk i sølvfolie og inn i fryseren 🙂
Bare å søke i bloggen min ,så finner dere oppskriften ..

Håper dere alle får en fantastisk fin uke, Ikke gi opp ! Aldri la deg knekke !.. DU betyr noe for mange !
Prates  🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg