Altså

Man kan vel si at gårsdagens middag ble vellykket… Maten smakte og gjestene så fornøyd ut 🙂 Og det var kjempekoselig …
Et lite bilde fra gårsdagens hendelse

Er litt rart at det er høst alt liksom..det gikk jammen fort. Føler litt at åra flyr fra meg før jeg rekker å reagere , og ikke minst gjøre alt jeg skulle
ha gjort.. Har så sinnsykt mye å ta igjen .. Har ikke tid til å sitte på rumpa.
Det kan jeg gjøre når bena ikke vil mere… Skulle likt å prata med han legen i dag som sa til meg når jeg var 28 at, slapp av før du er 35 sitter
du i rullestol. Tenk å si sånt til en 28 åring !! Helt horribelt.. Jeg knakk helt sammen .. Men ..har klart å komme meg til over 50 uten rullestol ..
Og jeg skal jaggu klare 20 til !
Så jeg nyter hver dag og prøver å gjøre det beste ut av den …

Ellers så  flyr jeg rundt å surrer da.. Ute i hagen og roper og roper på nabo katta.. Stakars lille Salah… Veldig lang historie ..Kort fortalt , naboen flytta.
Fikk noen til å passe katten for 2 mnd.. Den stakk av derfra 🙁 og vi håper og krysser alt vi har at han skal komme hit igjen …
Så jeg flyr rundt å puser og kikker… Skulle så gjerne ønske at jeg en dag våkna og at han lå her i hage møblene,,,
Men det er langt fra der han var og hit..Så har ikke gitt opp håpet ..

Dagen i dag skal brukes til å få Hubby’n til fysio.. Også skal jeg på en aldri så liten shoppingtur med dattera…
Blir koselig 🙂

Middagen blir et eller annet med koteletter 🙂 Skal gi beskjed om hva jeg finner på ..
Ellers så ønsker jeg dere alle en fantastisk fin Mandag.. Starten på uka og greier..
Lag dere en så nydelig dag dere bare kan så går sikkert resten av uka som en lek !  🙂

Snakkes

2 kommentarer
    1. Så flott du hadde pynta! Er alltid så koselig hos deg 🤗 Flott at starten på bursdagsfeiring gikk som ønsket og håper resten fortsetter like bra 😀 Happy mandag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg