Allerede liksom

Søndag jo.. Tida går så alt for fort . godt man er tidlig oppe og får utnyttet hvert sekund av dagen .)
Føler jo at jeg går glipp av ting hele tiden…
Og i morgen er det liksom ny uke,nye gjøremål, og tusen ting og fikse..
Prata litt med gubben i går om det å bli gammel.. Tror det er veldig viktig å holde seg aktiv,
ha noe å gjøre, ha ønsker og drømmer man vil oppfylle. Ikke bare sette
setre seg ned og si *ja,ja det var det * Nei opp av stolen og stå på.
Vær positiv, og ha noen mål… Jeg har mange mål, og mye jeg ønsker men det er
litt hemmelig foreløpig ..
Så vi får se hva fremtiden bringer 🙂

Men middag må vi ha i dag ,, Så da blir det Kylling Caprese….
Oppskrift fra dattern .)

4 personer

4 stk kyllingfilet
1 pk bacon
250 gr mozarella
2 tomater

1 potte basilikum
2 ss ristede pinjekjerner
50 gr parmesan
0,5 dl god olivenolje

Start med å lage pesto ved å kjøre basilikum,parmesan,pinjekjerner og olje i en blender.


Kutt en lomme på langs i kyllingfiletene og fyll med pesto,skivet tomat og mozarella.

Snurr baconskiver rundt slik at fyllet holder seg på plass.

Stekes i ildfast form på 225 grader i 30-35 minutter.
Jeg serverer med Pommes Frites og en Rosepepper saus. 🙂

Så med det ønsker jeg dere en kjempefin søndag ❤️
Ring ,eller besøk noen i dag , gjør noen glad ❤️

Husk det er faktisk de små ting som teller her i livet ❤️
Prates i morgen til en ny fantastisk uke og Mange nte muligheter til å gjøre dagen fin for noen ❤️

Husk DU er viktig 🤗🤗

2 kommentarer
    1. Du er en gledesspreder med din positivitet.
      Dagens oppskrift skal jeg sannelig prøvekjøre på pappaen din🤗
      Regnet øser ned, men da blir det i alle fall ikke vannmangel.
      Fin dag til deg og dine🥰

      1. Tusen takk Mette, og jeg kan love deg ,den er god 🙂 Ha en kjempefin mandag, og Lag deg en fin dag. Det fortjener du ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg