Alle dyra i hakkebakkeskogen

Føles litt sånn innimellom at vi har alle dyra som finnes liksom..Vi pleide jo å ha flere katter,fisker både inne og ute .
Men de 3 kattene vi har nå er gamle og har derfor lagt til seg en haug med uvaner ..
Zuzzy som jeg har skrevet om tidligere er en racer til å fange ting..


Og joda i dag hadde vi stålorm i stua… Fantastisk morsomt å komme ned til en lang ting som driver å bukter
seg bortover gulvet , og 3 katter som sitter interessert å ser på . Slenger ut en labb i ny og ne..
Stakars orm.. den fikk sikkert helt panikk da jeg kom ned og , men etter mye åling bortover gulvet fra dens side .
Fikk jeg tak i den og bar den til enden av hagen og fikk satt  den ut i skogen ,,
Meen , ormer har det jo med å bukte seg, så jeg holdt rundt hodet og kroppen hans vikla den rundt hånda mi..
Litt ekkelt altså. men stakar den vet jo ikke at jeg skulle redde den .
Måtte riste den av meg. Men den så innmari fornøyd med å komme på skogsgrunn igjen …
Ikke for det at jeg vet hvordan en fornøyd stålorm ser ut altså. Men den bukta seg inn i blåbær lyngen iallefall .

Så jada livet i hakkebakkeskogen er aldri kjedelig,,
I dag må jeg nok ta det litt med ro igjen altså.. Pizza laging og pulled pork i går ble litt for mye for dissa dumme fingra.
Så i dag er det bare biff wok på menyen . Ikke så veldig mye jobb med den.
Er jo meldt knakande varmt i dag og . Stakars bikkj holder på å forgå i varmen .
Så tror vi må ta en kjøretur til en strand i dag.. så han får bada og kosa seg..
Og kald bil hjem igjen.. Nesten som unger vettu. må kjøre rundt så de sovner av bilduren…
Må kjøre rundt med Vincent så han slipper å ha det så varmt ..:-)
Neida ekke så ille ,men skulle kanskje hatt en varmepumpe ting inni her som kunne kjøle litt om sommeren .
Come time come råd..

Så  det blir nok dagen min i dag kort fortalt. Oppskrift og bilder på biffwok kommer senere ,,
Håper dere ikke smelter i varmen . Tusen takk til dere som leser bloggen min . Betyr fortsatt mye for meg .

“CTRL+ALT+DEL
Control yourself
Alter your thinking
Delete negativity”

Ha en fantastisk fin lørdag alle sammen 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg