Åh dæven

I natt fikk jeg iallefall sove… Snille Astrix.
Var på europris i går og kjøpte en liten kattehule. Og skal si den falt i smak.
Først sovna han inne på Tv rommet vårt..

Så skjønn.. Våkna litt innimellom,

men rett tilbake til sove modus. Stakar han er sikkert sliten av alt det nye han og.
Se på den herlige labben a !!

Så da vi skulle legge oss,tok vi rett og slett den hula, plasserte midt i senga mellom
hodeputene våre . Og der sov han ! Som en liten stein.. Våkna kl 0415 da Purrrrrrrrrraaaa
han som en liten dampveivals.. og det varte ca 15 min . også lot han oss sove helt
til halv syv..Snilleste lille englen. Og nå raser han rundt her i 300 for nå er han nemlig
helt fullladet !! Men gud så moro .)

Men tilbake til overskriften… I går efta fikk jeg nemlig tlf fra Bærum sykehus,,
Kan du komme torsdags morgen Linda? Ehhhhh javel da gjør jeg vel det da..
Så da blir det operasjon av øvre del av magen ..
Skal bli veldig greit å få det gjort, men timinga kunne vært pittelitt bedre altså..
Men jeg har fryseren full av mat.. så det er vel bare å slenge seg rundt å få gjort det ..
Da blir jeg ferdig før jul og alt er greit.. Så torsdag morgen skal verdens snilleste datter
kjøre meg inn på Bærum så gubbers kan være hjemme med katt og hund..
Så når jeg kommer hjem er det meg som må sitte putt stille og være kattevakt..
Ikke den værste jobben det..
Hærlighet.. Blogg innlegg er tydeligvis veldig kjedelig at jeg skriver,,
Han klatra akkurat rett opp benet og ryggen min .. Hihiihii
Minner meg litt mere om Dennis The Menace akkurat nå en Astrix,,
Så vet dere hva? Da hiver jeg meg rundt og setter igang de 100 prosjektene jeg har før operasjon.
Haha ,, ha en strålende fin dag alle sammen ..
Og husk og smil litt. Hver dag er en ny start for å få et bedre liv,,,
Og vet du hva ? DU betyr noe,,,,
Prates senere da:)

4 kommentarer
      1. Tusen takk, og jeg er helt sikker på at dette går helt fint 🙂 Og han nydelingen sover HELE
        natta nå,,, fra ca 1700,, så får han et race ca kl 2200,, også går lyset og sove rhelt til 7 ..
        Meget veloppdragen katt altså .) Stooor kos tilbake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg