A new day dawning

Lørdag , sola titter så vidt opp og det ser ut til å bli en fantastisk fin høstdag.


Norge har åpnet igjen og alt burde bli som før.
Men blir det det ?
Kommer man til å klemme like ofte? Gå på byen ?
Reise og besøke folk? dra på turer?
Eller har man blitt mere folkesky?
Redde? Jeg håper ikke det.. Jeg håper ting blir som før. At barn kan få vokse opp igjen.
leke med andre barn , uten å ha frykt eller være redde for å bli smittet..
At ungdommer kan igjen klemme, gå på fester, kose seg. Leve livet igjen ..
At voksene kan dra og besøke venner, gi en klem . Spise noe god mat, gå ut på
pub til pub runde og ha det bare gøy !

Jeg satser på at det er det som skjer, selvom jeg er evig optimist..
Jeg håper ingen sitter igjen hjemme alene og er redde..
At de kommer seg ut og tar sjansen ,,, Lever livet før det er for sent..
Ta en båttur til danmark bare, reise litt, kom dere ut !
Møt mennesker og smil !!

Det skal iallefall jeg ..  Eller hehe jeg drar aldri så langt da, har aldri gjort det..
Er veldig hjemmekjær .. Men jeg skal iallefall tvangsklemme Brodern og kona igjen !
Brodern er ikke noe klemmer,, tror jeg fikk alle de genene.. men nå slipper han dessverre ikke
unna. Han har snart bursdag , så tror jeg skal benytte sjansen da 🙂
Kona hans liker godt en klem, så det skal bli hyggelig.. hihihih..

Gleder meg til tiden fremover.. kanskje det blir julemarked igjen?

Kanskje det blir juletrefester… julebord… Åhhhhh såå koselig !
(Er aldri på julebord eller juletrefester, men så innmari hyggelig for de som går på sånt !)
Også kommer den stoooore dagen … Dagen som jeg har venta på med stooore bokstaver..
Når jeg ble 50 år , fikk jeg nemlig svigermor sin bunad ! Beltestakk fra Telemark,,
Og da jeg skulle stå i den og være fin og se på barnetog.. Joda da kom pandemien ,,
Ikke noe barnetog. Hadde på meg bunaden for det, men ble liksom ikke helt det samme..
Så here I come 17 MAI !!!
Masse å se frem tl .. Så gled dere alle sammen …

Håper dere får en fin lørdag i dag . ta vare på hverandre og dere selv..
Så prates vi vel ettterpå?
Da blir det en oppskrift eller fremgangsmåter og bilder da vettu 🙂

” It isn’t where you came from, it’s where you’re going that counts ”  (Ella Fitzgerald )

2 kommentarer
    1. Så nydelige bilder 🤩
      Jeg tror vi har kommet til en ny normal, der vi kanskje er litt mer forsiktig, men gleder meg også til folkefestene tar til igjen.

      Håper du får ei nydelig helg 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg