A new beginning :)

Jupp starter med blanke ark og fargestifter til…
Den vonde føelsen er der ,men det blir ikke bedre av å gå og tenke på det hele tida..
Fikk ikke gjort halvparten av det jeg skulle i går , hehe Begynte å fikse den siste
hånda mi(negla) Og da fant jeg ut at jeg måtte ha et annet design og fargevalg en på venstre..
Så da måtte jeg ta venstre og da ,, Og jeg bruker dessverre laaang tid på å fikse mine egne
negler,…
I dag blir en SUPER spennende dag,, Først litt husmor sysler.. så den vanlige gåturen ..
Også må vi hoppe i bilen og se på en nydelig liten katteherremann som bor rett
på andre sida av elva her,, Tror jeg kommer til å smelte,, men skal prøve mitt beste å bruke god
tid til å bestemme meg,, og ikke minst spørre hundre spørsmål,,,

Det er visst ikke bare bare med Maine Coon,, OiOi Oi ,, oppdrettere rundt omkring er veldig flinke
å legger ned MYE arbeid i de kattunge kullene de har..
Så da må jeg spørre og grave.. Den forrige Maine Coon’n vi hadde kom jo fra et oppdrett
i familien til Gubbers,,, så der var alt i orden,. tenkte ikke på alt som kunne følge med jeg,.,
Men nå er hun som driver det oppdrettet så utrolig snill, at hun har forklart og tegna og sjekker ut
når jeg sender linker med katter .)
Tusen takk !!  🙂

Så vi går en spennende tid i møte,, katter,operasjoner… jul og nyttår ,, Dæven jeg gleder meg 🙂
Forhåpentligvis blir det i den rekkefølgen,., Jeg er så utrolig glad for den spleisen,,,
uten den hadde jeg ikke kommet noen vei ..den står på 7800 kr nå.. Det er vannvittig mye penger!!!
Tusen takk igjen til alle som har gitt… det er et stykke igjen ,men det får vi ta som det kommer 🙂

Bare evig takknemlig for de som har gitt,, at dere tenker på meg , leser bloggen min,,
Blir helt snufsete av å tenke på sånn jeg.,. det betyr veldig mye..
Så kanskje det en gang ,kan bl liv her i Hakkebakkskogen igjen ..
Full fres med en kattunge,, Så utrolig gøy !! 🙂
Og man kan si hva man vil , men en Maine  Coon er faktisk ikke som andre katter altså ..
De er så utrolig snille,,, og så godt lynne,, han forrige vi hadde Lynx.
han bare satt seg på de andre huskattene hvis de prøvde å bølle med han ,,
Han visste han var størst ,, han visste at han vant.. og den andre (Leon)
Sprella som gal under ham til han tilsutt ga opp,, Og det var siste gangen han prøvde å
bølle med Lynx..
Så igjen Jeg GLEDER meg !!!

Hmm har en føelse at det blir mye katte prat fremover på denne bloggen . hihihi..
Skal prøve å skjerpe meg og lage middag og sånn for det altså 🙂
Men nå skal jeg husmor sysle litt 🙂

Ha en utrolig fin dag alle sammen , kos dere fordet om det er høsten ,
Alltid et lysglimt der ute som kan gjøre deg litt glad,.,

Mange av mine tanker går til BunnyTrash
i dag ,som har en litt tøff dag og gå igjennom..
Tenker på deg !!! Og er veldig glad i deg !!
Du betyr enormt mye for veldig mange !!

Prates i kveld vi 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg