52 faktisk

Jaggu har jeg ikke bursdag i dag a gitt !
Og mannen over alle manner , (gubbers) Overrasska stort…
Da jeg var og besøkte BunnyTrash
Her for en stund siden ,ble jeg jo mektig imponert av at han hadde en høytaler han bare
kunne prate til ,så spilte den musikk, viste videoer etc…
Sikkert helt vanlig det nå altså ,,men jeg ble mektig imponert..
Og hva våkna jeg til i dag? Joda to nydelig pakker på nattbordet mitt.!!


Tydelig at jeg sover godt når jeg først sovner.. for jeg har ikke fått med meg at han har satt noe
på nattbordet mitt…

Og når jeg fikk rivd av papiret (jeg er utålmodig ) så joda Google Nest Hub !!
Skjønte jo nesten ikke hva det var til og begynne med.. Men dæven såå kul !

Så nå skravler jeg i vei og Google svarer ! 🙂 Fantastisk altså ..
Og i går hadde jeg brodern,svigerinne,og stepappa på besøk på pølsefest..
Har jo allerede fått en stol av dem , men jaggu fikk jeg ikke lammeskinn
til å ha i stolen også !! Så nå kan jeg sitte som en dronning i stolen og prate med Google :)*
Livet er fantastisk !!
Håper dere også har en kjempefin dag i dag !

I kveld blir det mere besøk og middag 🙂 Gleder meg !!

Snakkes !!

10 kommentarer

Siste innlegg