1 søndag i advent

Allerede liksom. Tida flyr nesten fra meg.. Men sånn er det vel når man har det moro sies det..
Men tror egentlig det skjer når man blir eldre. Jeg hadde det veldig mye moro når jeg var barn.
Men tida fløy aldri ifra meg sånn som nå.. Jeg har alltid synes det var gøy å gå på skolen
(iallefall til jeg ble 14) men det var ikke sånn at OI plutselig er det jul liksom ..
Så nei det der tror jeg er noe som skjer når man blir eldre.. heheh Jeg
har blitt eldre.. jaja .. føler meg fortsatt som 25 jeg,, (foreløpig funker det greit å snu tallet i alderen min)
Men må vel kanskje innrømme at innimellom så føles kroppen ut som iallefall 52.. ..
Litt kjipt men sånn er det..

Våkna til litt snø i dag !! .) Så utrolig koselig.. det er ikke mange fnugga som har falt men
litt lysere ble det med en gang 🙂

I dag blir det vel bare til litt sløving tror jeg.. Middag som vanlig. Men tror tempo går ned litt ..
Vi var så heldige å få sove helt til halv åtte i dag !! Wohoo ..
Vi hadde nemlig terapi med Astrix i går kveld,,
Det vil si vi gjorde vårt beste for å holde ham våken fra 1800 og utover,,
Klokka 2230 måtte vi gi opp , da ble han helt glassmanet mellom fingrene
våre og sov som en stein .,, men det virka..
Bar ham inn i senga, og der sov han til 0415 , da begynte han å romstere ..
Så satte ham og kurven ut på gangen.. hørte han gikk på do , og gikk rett og la seg igjen ..
Og han sov når jeg sto opp halv åtte.. Så det blir nok samme oppskriften i natt..
På tide at han skjønner at vi må sove om nettene..
Men han er liksom så innmari liten , så det er litt vanskelig..

Full fres og leking 🙂

Men her går lyset..
Så trøtt stakar,,
Prøve iallefall så godt vi kan å få sove rutiner på plass før den 1 des..
Så da har vi bare tid av veien egentlig .)

I dag blir det Beer Stew til middag  igjen , det har dere jo fått oppskrift på en
dullion ganger.. deror je ger litt usikker med denna bloggen min ,,
Er ikke lett å ikke gjenta seg selv i middagslaging.. Og vi er veldig rutine mennesker..
Så det er liksom husmannskost på en måte..
Føler jeg gjentar med selv, og bare på en måte “maser ” om middager..
Hmm suikker altså,, på den andre siden så liker jeg godt å skrive blogginnlegg om morran ..
Men da blir det jo som regel bare rør,,
Og at ingen gidder å lese det over lang tid har jeg full forståelse for ,,
Nei ,, usikker med hele greia ..
Vi får se hva fremtiden bringer.. men kjedelig med samme oppskrifter hele tida..

Håper dere alle har en kjempefin 1 søndag i advent og at dere tar godt vare på hverandre og stresser
litt ned.. Som sagt jul blir det uansett og ingen skal feire den inni skapene dine 🙂

Ta vare på dere selv ! Og tusen takk for at dere leser 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg