Ble fort våken ja !

Stakars, Voffen har klart å legge seg så inni dyna oppi senga vår at han våkner med et GISP etter luft ,
Og hopper ned på gulvet og begynner å brekke seg. Ut av senga og prøver å løpe ned trappa
(denna kroppen virker ikke helt 100 med en gang jeg våkner) så får stabla meg ned og låst opp døra og
sluppet han ut i hagen .. der står han og nesten smiler, og snuser lykkelig ut i lufta ..

Klokka er liksom 0630… må le litt av han , da kikker han på meg og tusler fornøyd bort til et kirsebær tre og tisser leeeenge,,
Så rett inn og opp i sofaen under pleddet.. hmm så den brekking/hostinga,  hvor kom den fra liksom ..
Ikke noe oppkast,, inegenting.. bare en fornøyd whippet i sofaen med pledd over seg .)
Jaja litt røff start på morran , men når man har dyr går liksom det inn i det vanlige innimellom..
Kattene ligger her med store øyne og skjønner ikke helt hva jeg og bikkja storma ned trappa for 🙂

Så nå sover whippeten igjen og jeg sitter her og dingler da.. har jeg først våkna,stått opp er det ikke vitsi og legge
seg igjen ,,
Men skal vel finne på noe spennende i dag og vel ,, regner i dag . Passer kanskje bra med en kake?
Vi får se..
Vet iallefall at mammaen min kommer etterpå og skal å fiksa litt negler, så det blir hyggelig 🙂

Så tilbake til kjøkken benken .. heheh liker meg utrolig godt der jeg da..
Fikk masse skryt i går og noen sa tilogmed at jeg var en inspirasjon for andre.
DET var koselige ord det,, ble helt rørt her ,,
Akkurat i det jeg begynner å tvile på om det er noe vitsi å skrive blogg, om noen i det hele tatt
gidder å lese , eller klikke seg inn, så kommer sånne super hyggelige kommentarer 🙂
Det er jo akkurat det jeg vil, Inspirere andre. Håper noen tar seg tid i helga kanskje til
å lage mat og fryse ned , eller sette seg ned med familien og lage en middagsliste…
Man effektiviserer hverdagen ,, mere tid til barna eller gubben ,. Og sunn og næringsrik mat som går fort ..
Så en ung dame på butikken i går (var der klokka 1600) hun minna meg om meg selv for 30 år siden ..
hun så ut som en småbarns mamma.. babyglass i kurven ,en pakke pølser, røska tak i en pose ferdig potetmos..
Off ..hadde så lyst til å si at hun kunne få noe ferdig fra fryseren min og bare varme ..
Kan jo ikke det.. men det lyste liksom litt desperasjon ut av øynene ,, og hun så sliten ut..
Det siste hun tok var halvannen liter med Cola..
Altså som sagt jeg skjønner greia , been there .. men det er så trist.. skulle gjerne lagd mat til alle sammen jeg !

Stressa mammaer eller pappaer.. med grinete små barn i handelvogna som stresser og røsker ting med seg ,,
For å kaste allt oppi en pose og kjøre hjem og slenge den ferdige grandiosaen i ovnen..
Hmmm noe må snart skje altså.. Livet må stoppes litt så vi får tenkt.. Alle løper rundt i sitt eget
lille “hamsterhjul” og stresser.. STOPP !! Pust… nyt livet litt og familien din !
Før man vet ordet av det er barna voksne , og da kjenner du ikke ditt eget barn en gang, for det har noen andre sørga for
å oppdra.. off…

Nei, jeg går ut til kjøkken benken min jeg .. (ble litt frusterasjon i dag og )
Ha en superfin dag alle sammen og kos dere masse..
Kommer med oppskrift etterpå i dag jeg vettu 🙂
Enjoy Life !

 

2 kommentarer
    1. Det er godt at selv om du kanskje kjenner deg igjen i slike damer på butikken, så kjenner vi hverandre UTROLIG godt da 😊. Glad i deg mamma ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg