Wohoo

Ja da har jeg jammen kommet meg over på Blogg.no.. Tusen takk til alle som har fulgt meg på miniblogg og ikke minst lest oppskriftene mine 🙂
Setter veldig stor pris på det, håper også jeg har klart å inspirere til noen koselige middager . Det er iallefall meningen. Å vise at det går an å lage mat fra bunnen av , (ganske billig) Hvis man passer på tilbud, har 2 frysere, kan tilbringe noen timer på kjøkkenet med å lage store porsjoner for så å fryse i porsjons størrelser . Og ingenting av det jeg lager er vanskelig, det er helt vanlig mat ..

Så håper dere fortsetter å følge meg og å la dere inspirere…
Nå kan dere jo tilogmed kommentere …

Ha en kjempefin kveld alle sammen

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg