Woahhh

Haha i går gikk det i hundre og H=¤#vete her… Fikk lagd lapskaus på morran .Gått tur.
Var på butikken ,vaska og fikk bakt 2 kaker…
Wohooo ..Og samtidig irriterer jeg meg grenseløst over at jeg ikke har bestemt meg
for hva jeg skal velge .. Hvilket parti som skal få min stemme..
Jupp Politikk av alle teite ting..
Det som irriterer meg er at ingen kaller en spade for en spade mere. Alt må
pakkes inn i pent gavepapir med sløyfe på så INGEN blir fornærmet på noe som helst måte..
Når skjedde det liksom ? Det er jo helt høl i huet .. Og fikk jo med meg i går på nyhetene at det skal faktisk ikke
får lov å hete JOIKA kaker mere??? Seriøst !!!! Hva skjer med detta landet??
Må jeg virkelig starte mitt eget parti? Sikkert ikke så veldig mange som hadde stemt på meg altså ..
For jeg klarer sjelden å ordlegge meg riktig .. Hadde vel blitt litt Martin Schanke vel…
Han klarte heller ikke å ordlegge seg helt .. men han fikk frem hva han mente.. men
å slå er faktisk å gå alt for langt altså …
Men noe må skje i detta Pottit landet.. jeg er veldig glad i Norge,, og veldig glad jeg er Norsk .
Ikke misforstå.. men er det ingen som ser at detta går helt den gærne veien ?
At det snart er veldig nok liksom .. Nå skal ikke jeg utdype detta veldig , og heller ikke gå direkte innpå
hva jeg mener , de som kjenner meg vet… og kanskje andre kan lese litt mellom linjene …
Jeg vil nemlig ikke fornærme noen å få noen til å bli såra..
Men det er altså snart veldig nok altså!!

Off et lite sinnautbrudd på søndags morran .. hihih håper det gikk bra..
Gleder meg iallefall til etterpå i dag,, til stor Pølsefest…

Og siden det ikke krever den lengste oppskriften har Alexandra vært super snill
Og laget noe godt med masse bilder som jeg kan dele i kveld istede 🙂
GLED dere !

Håper dere får en fin søndag , og at dere ikke satt kaffen i halsen pga utbruddet mitt..
Egentlig glad i hele verden jeg altså !

Enjoy the sunday ..(funday) Så prates vi etterpå i dag .)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg