Ut på tur !!

Jaa i går fikk jeg nemlig en nydelig tur i skogen med gubbers og Vincent!
Det var såå fint .)

Vi tusla 2,7 km kjempesakte,, hadde på pulsklokka og passa på at den aldri ble for høy.


Altså jeg har jo skjønt på tilbakemeldinger etter gårsdagens innlegg
at jeg er ganske skrudd i hodet når det kommer til snø og vinter..
Men altså,, jeg vet faktisk ikke om noe penere en snødekte trær jeg !!

det er atlså så nydelig.. urørt ..liksom..
Så jeg storkosa meg på turen i går,, brukte sykt lang tid, men pytt pytt..

Vi har det ikke så travelt.. Og når vi kom hjem så måka Gubbers
gårdsplassen også kjørte vi en tur på butikken..
En utrolig koselig dag altså..
Og som sagt snø, og ute , frisk luft, roser i kinna.. Finnes ikke bedre
medisin tror jeg ..
Både for sinn og skinn heheh

Så i dag tenkte jeg at jeg skulle lage en porsjon pulled pork..
Eller altså det er jo Crock potta som lager den da..
Og sånn bortsett fra det, gå tur, kose meg og bare nyte tilværelsen..
Det er tross alt fredag i dag , og helga er her veeldig snart..
Skrive en honeyToDoList til gubbers så det blir helgevaska her..

Sånn ellers kan man jo sutre og hyle over alt som ikke er bra,,
Men jeg ser ikke helt poenget med det..
Noen skavanker skal vel alle ha tenker jeg.. da kjenner man på
en måte at man lever litt liksom 🙂

Så prøv å overse vondter litt og nyt dagen i dag,,
Kos dere alle sammen (det er fredag)
Så kommer det en oppskrift etterpå vettu 🙂
Vi prates da !

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg