Torskegryte med eple og stangselleri

Enkel middag i dag, prøver å  ha fisk iallefall en gang i uka 🙂

Så her er oppskriften https://miniblogg.no/lindasmat/118218/torskegryte-med-eple-og-stangselleri.html

Ellers i dag, har dagen gått med til å jumpe ut av senga, mate alle dyra som vanlig og få i gubbers litt kaffe 🙂 Spiste så mitt vanlige protein rundsstykke. Og fikk det for meg at dæven jeg må pusse vinduer… Jupp alle vinduene pusset:) Så ble det hjemmelagde vårruller til lunch , også ble det ut på tur med gubbers og bikkj 🙂 Tror whippeten vår faktisk har ADHD . Ikke for å være slem mot noen og fornærme noen som har det altså .Men han våkner klokka 8 ,,spretter opp og du ser han på en måte smiler… Så er det full fart og finne kattene, telle over flokken liksom … Så kaster han seg over maten og så full fart i lekekassa og drar ut alle lekene…(han blir 7 år nå 1 juli) Så løper han full fart opp trappa for å “vise” dagens utvalgte leke til “pappa”.. Også ut i hagen og raser vilt…og sånn fortsetter det.. Når klokka nærmer seg 12 så begynner han å løpe opp og ned trappa hele tida,,, stresser skikelig for han vet at vi skal gå kl 12…Og når han får på seg båndet blir han helt koko.løper som bare rakkarn…og jeg har et svare strev med å henge bak… Når vi da har stresssa en time gjennom skogen så er han litt sliten når han kommer hjem …men han sover ingenting på dagtid…Men derimot kl 8 om kvelden da går lyset… da slukner han fullstendig og du kan snu bikkja opp ned bak fram uten at han bryr seg ,.. han er verdens skjønneste Whippet,,,og det er babyen vår,..han holder oss iallefall i full fart.,..Aldri et kjedelig øyeblikk,,

Ellers i dag har jeg tenkt mye på hvor heldig jeg er…Heldig som bare har vonde knær, ankler og fingre… det er så mange rundt meg som har smerter,, sykdommer de ikke blir bra av… jeg skulle så gjerne fått hjulpet alle dem og gjort dem bra….føler meg så maktesløs,,,Jeg står liksom ikke helt nære noen av dem . Men det gjør så vondt å se på .. Livet er blodig urettferdig og jeg blir så sint innimellom.. På at vi mennesker kaster bort livene våre på å være sure og grinete og bitcher på hverandre .. Når vi faktisk bare har et liv og vi burde tatt vare på hverandre og gitt hverandre omsorg.. 
Så ja jeg er kjemepheldig … og takknemlig for det hver dag. 
Så til alle dere som sliter , Jeg tenker på dere og prøver å sende “ styrke tanker” deres vei. Jeg er med dere:) Hold ut …Vi tar en dag av gangen …
Off dette ble både langt og litt sutrete. Ikke meninga altså. 
Glad i dere alle , ta godt vare på hverandre og nyt dagene. ….
Så kommer jeg sterkere tilbake i morra 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg