Tirsdag

Ble ikke noe blogginnlegg i går gitt. Vi hadde en meget stille og rolig dag.  Var rett over gata og spiste kake, og dro til dattera senere for å spise elgbiff med masse tilbehør. 
 

Som forøvrig var kjempegodt 🙂  Så en stille og rolig 17 mai. Men utrolig fin .

I dag blir det hjemmelagde fiskepinner med poteter og coleslaw.
Oppskrifter her : https://miniblogg.no/lindasmat/118798/tirsdag.html
 

Ellers har jeg vel i nærmeste fremtid planlagt og lage opp noen middager å ha i fryseren.
Jeg synes dette gjør at jeg sparer både penger og ikke minst tid sånn på daglig basis.

Har som sagt to frysere, en med råvarer og en med ferdige middager . Kjøper alltid ting på tilbud hvis jeg finner og stapper rett i fryseren, lager opp masse og putter i “ferdig” fryseren. Og da hvis dagene  er travle, ta opp mat om morgenen og varm på eftan.. og vips ferdig middag…Er jo ikke sikkert det passer for alle, men skulle ønske jeg hadde hatt to frysere og samme systemet når jeg jobba, og hadde dattera liten…For det var til tider “ Tidsklemme” Og ble som regel noe kjapt, kanskje ikke alltid helt sunt…

Så veldig glad for at jeg har funnet det ut nå iallefall, bedre sent en aldri haha…
Jeg kommer nok til å bli sånn mat “hoarder” når jeg blir gammel. 🙂 Aldri så lite hamster,,,Neida skal prøve å la det vær.
Ellers så ønsker jeg alle en fin uke og kveld og håper alt er bra med alle:) 

Gi hverandre en stor klem og fortell noen at du er glad i dem .)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg