Time flies when you’re having fun

Og jupp jeg har det moro stort sett hele tida…
Livet som kattunge mamma er herlig,, Han våkner litt tidlig ..
Klokka 6 i går og i dag,, men pytt ,pytt ,, han maler så hele hakkebakkeskogen hører
ham ,det er jeg sikker på .)
Og nå er han helt bestevenn med Vincent , bare hvis Vincent kommer litt brått på så er han litt skummel..
Men ellers går det i å dele maten (til Vincent) og ligge på same sted..
Og helst lete etter pupp,, Det sistnevnte er ikke Vincent så veldig interessert i
og da sier han tydelig ifra..
Men de har blitt helt knoll og tott..

Sånn ellers gikk dagen i går med til å lage medisterkaker ..
Og i dag blir det surkål..
Da er iallefall de to tinga ferdig.. liksom det jeg har med til middagsbordet på
Julaften.. og siden Dattera og Svigersønn står for resten , skulle det liksom bare mangle 🙂
så blir det vel litt mere storproduksjon av middager,,
Tar det jeg skal ha hver dag , og bare lager stooore porsjoner og fryser ned i
aluminiums former fra Europris. Putter i fryseren og vips,, mange ferdige nydelige middager til
etter operasjon..

Nå begynner jo sykehus å stenge ned for operasjoner som ikke er livsviktige.. så det spøker
vel kanskje litt for 1 des også..
Men foreløpig krysser jeg det jeg har av fingere:)
Vil så gjene bare bli ferdig med alt,,

I går ble litt syting igjen om oppdragelse og sånn i morgen innlegget mitt,,
Og fikk jo med meg dagsrevyen i går og .. Og andre nyhetskanaler..
Blit helt oppgitt.. Og svaret mitt på det meste er at et eller annet sted gikk det forferdelig galt,
når begge foreldrene måtte jobbe og barna ble satt alt for tidlig i barnehager,,
Og ikke minst sosiale medier.. Internett..
Tilgjengelig HELE tiden … det er nødt til å gå galt da,,
Man skulle bare sendt hjem de som ikke klarer å oppføre seg,, “One strike”
og du er ute ! ,, De andre skulle man sendt på overlevelses camp i skogen ..


Ikke på et fengsel,, med eget rom ,dusj, data , tv etc..
Har aldri sitti inne ,så nå beveger jeg meg litt på ukjent farvann, men
føler vel egentlig at fengsel i Norge er en vits..
Skulle gjerda inn finnskogen ..satt opp gapahuker,, og gått turer hver dag,,
Lempa stein,, bygd noe lafta,, drivi gård som for 150 år siden ,.
Latt de jobbe for maten ..
Oioi detta ble litt for mye klaging igjen ,,,
Har ikke fått frokost enda. kanskje derfor 🙂
Unnskyld , bare masse rare tanker på morran ..

Der bestemte lille Astrix seg for å ligge.. jaja ,, Blir en spennende dag i dag,,
(hver dag er spennende med kattunge)
Så da tenker jeg at jeg finner litt frokost,, Kos dere masse i dag:)
Nyt dagen til det fulle, snart helga igjen .)
Så prates vi senere i dag med oppskrift .)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg