Taco fredag som vanlig .)

Og der kom endelig fredagen,etterlengtet i ganske mange hjem .Nå er det jo skolestreik mange steder, men vet at når jeg gikk på skolen
kunne ikke fredagen komme fort nok .) Også når jeg jobbet.. Helga er liksom hellig ,enten du er gammel eller ung …

Men fortelle litt om gårsdagen, var noen mennesker som sa de de hadde sett katten rett borti gata her .. så
jeg starta med å saumfare et lite skogsområde der, Pusa og tråkka og rista med en dreamies kattenamme pose..
Men neida ingen katt,,Dro så til Vikersund der hvor jeg var helt sikker på at jeg så ham..Pusa rundt og tråkka nye stier
i hager etc (unnskyld til alle som så meg ) Jeg fant to andre puser som gjerne ville ha dreamies nammer og følge meg rundt:)
Han ene var helt nydelig


Kunne godt kattenappa han liksom .. Men ingen Salah,,,vasa rundt i 2 timer før jeg ga opp
da måtte jeg hjem og hvile armen litt…så etter en koselig prat med eieren av Salah bestemte vi vel at jeg skal sitte parat og vente til jeg kan rykke ut,,
Håper så det blir snart, skulle så gjerne gjenforent katt og eier når hun kommer stakar ,,,
Får bare fortsette og krysse fingrene ,,,

Men  middag i dag blir Taco..det er jo ikke akkurat så vrient å lage det, legger ved et gammelt bilde men tipper hubby`n klarer å få det
ganske likt 🙂

https://linda.blogg.no/taco-med-hjemmelaget-salsa-og-guacamole.html

Så hvis dere har lyst er det litt inspirasjon der ,,
Her skal jeg ta det  med ro i dag , ingen utskeielser,, bare slappe helt av .
Håper dere alle får en kjempefin helg og koser dere max 🙂

Ta godt vare på hverandre og nyt dagene 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg