Søndag !

Blir en slappe helt av søndag i dag .. Er ikke ofte jeg har det ,men. I dag skal jeg jammen unne meg det altså. Middagen er i Crock potten (oppskrift kommer senere i dag)

Tenkte jeg bare skulle si litt om dagen i går egentlig. Var jo vannvittig varmt… 30 grader,.. puhhh. Så turen i går ble kort.
Knappe 2 km, rett nedfor huset her ligger en liten strand ved elva. Ganske så koselig ..
Så turen gikk ned dit så Vincent fikk bada seg litt 🙂

Og jeg fikk vassa litt. Har nesten ikke bada ute de siste 5 åra (etter vektnedgang) Er så himla kaldt i vannet… brrr Bedre med dusj eller innebadet heheh blitt skikkelig pyse…
Men Vincent hoppa og bada og hadde hele hodet under vann ..

Lykkelig kliss våt hund klar for bakkene hjem igjen 🙂
Etter det var det jo høygir på kjøkkenet med Calzone laging ,, Dæven det var godt…
Også Fotball !! Og yes da Danmark vant ..og England… dette blir meget spennede fremover altså !

Og i dag er det meldt regn og torden og lyn … så vi får se hvor lang tur det blir i dag .
Men nå skal jeg jammen opp og bygge litt på minihuset .)
Ha en fantastisk fin søndag alle sammen ..
Kos dere så best dere bare kan og ta vare på hverandre og dere selv 🙂

“we only live once ”  (tror jeg )

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg