Søndag igjen

 

 

 

Da ble det jammen i meg søndag og , våkna ikke før 9 i dag,,, yawnn..
trøttere og trøttere, gjør kanskje litt mye om dagene.
Skulle sikkert tatt det litt med ro , men er så mye jeg vil rekke og få med meg..
Hakke tid til å sitte på rompa jeg,, det har jeg gjort i 25 år og hatt vondt..
Når ting endelig virker så kan jeg da ikke fortsette å sitte..
Tenk hvor mye jeg har gått glipp av.
Heheh men når som sagt ting begynner å virke, svikter noe annet…
Så knea og anklene ble bedre,, da ble fingra værre…
Jaja litt skavanker skal man alltids ha 🙂
Gjør bare livet litt spennede det..

Dagen i dag tror jeg kanskje skal gå til klesvask.. Bare sånne kjedelige ting..
Driver også å setter opp lister her, over alt som må gjøres før en eventuell operasjon
i desember.. blir skikkelig spennede..
Gru gleder meg .. Gleder meg enormt mye til å bli ferdig, Gruer meg til å ta det med ro ..
I desember liksom,, jepp det skal bli skikkelig spennede tror jeg..
Gubbers har lovt at han skal lage hjemmelaget trioka , så da får det bli det i julepresanger til alle..
Heheh neida skal vel prøve å få til noe..

Jeg er veldig heldig å kan gå til dekket bord hos dattera og svigersønn julaften iallefall ..
Og skal nok klare å fikse resten av jula og..
Så da blir det nok kanskje noe liste skriving i dag ja.. Kjenner det er veldig greit å ha noe å krysse av på etterhvert..

Også blir det vel noe middags laging etterhvert .. Og ikke minst gåtur i skjønne natur omgivelser..
Også er det jaggu mandag i morgen igjen ..
heheh ha en superfin søndag alle sammen , kos dere litt ekstra til frokost i dag da 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg