Søndag

Kvelden i går ble en artig liten ting. Gubben fikk påvist Frozen shoulder for noen uker siden , så han har fått streng beskjed om å ta det med ro. Bare gå turer og kose seg. Han har vært ganske så flink, helt til i går . Da vi begynte på prosjekt dam. Jeg starta å rake i hagen før han våkna, kl halv åtte. (Joda er litt gæærn) Han ble litt irritert på det, for jeg har slitasjegikt i begge knærne og noen ankler som ikke er helt hundre. Men vi bestemte oss for at etter gåturen skulle vi ta dammen sammen. Joda, røska planter, tømte vann, bar stein . Så etter middag,blogging, og en dusj satt vi oss ned for å slappe av. 2,5 time etterpå prøvde jeg å reise meg , og satt i et hyl.. Kjente ut som om hofta datt av..Arghhhhh… Kjennes akkurat ut som det jeg hadde for nøyaktig et år siden . Bursitt i hofta.. Så da satt jeg der da …Igjen liksom. Så innmari lei. Hver gang ting begynner å gå bra ,så neida det gjorde visst ikke det.  Så blir vel å ringe legen tidlig i morgen satse på å få en kortison sprøyte rett i hofta. Og håpe det går fort over.

Begynner så smått å se ut som en dam igjen 🙂

Off det ble masse klaging, Vi har det veldig bra altså 🙂  Dagens middag er Beer Stew. Det har jeg jo lagt ut her før så her er oppskrift : https://miniblogg.no/lindasmat/119545/beer-stew.html  

Også er det jo ny uke i morgen så her er ny ukes meny :

Håper dere har en fantastisk fin søndag og at uka blir super !
Ta godt vare på hverandre og husk å smil litt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg