Rrrrrr, stille klokka ja….

For jeg sover jo ikke noe lengre av den grunn, så opp kl 0500 på en
søndag er jo egentlig ikke så mye vits.. Så da satt jeg her da..
Helt av meg leine,,, men ,men kan iallefall nyte stillheten en søndags morgen ,,,
Skulle ønske vi slutta med det stille klokka greia.. Ser ikke helt poenget altså..
Men men ..
Fant ut i går at,, OI ,, hvis jeg skal opereres i desember, burde jeg kanskje
begynt med noen juleforbredelser,,, Så å ut og jakte Kål, til surkål..
Og ikke minst medisterfarse til medisterkaker,,
Dattera og svigersønn er noen racere på å lage ribbe, og vi er så
heldige at vi blir invitert dit ,til dekka bord og ferdig middag,,
Men jeg må levere hjemmelaget surkål og medisterkaker uka før 🙂
Men , det er helt grei deal det altså.. Tar den ..
Så jeg håper denna uka kan blir brukt til litt prepping..
Litt tidilig å starte med bakst.. men tror ikke jeg skal bake så mye altså..
Ingen som har så veldig godt av det,, og det ender med å bli kasta ,,
Så kanskje bare karamellkaker… Det er gubbers sin yndling…
Det heter vel brune pinner eller noe sånt.,, Men for 25 år siden
“tweeka” vi oppskriften så nå smaker det som det er som er inni daim..
Altså nesten “knekk” ,, Jeg får plysj på tenna av de kakene og orker ikke spise dem ,,
men han synes de er gode 🙂
Så vi får se,..

I dag er jo den store dagen som barna skal gå rundt, og jeg gleder meg,,,
De er jo så søte,,, så bollen er klar ,gresskarlykta skal tennes.,,,
Og jeg skal prøve å holde Bikkja unna,,, hver gang det ringer på den døra
tror jo han at det er hans nye bestevenn som kommer…
Uansett hvem det er så er han OVER super lykkelig,,,
Prøve å få han til å ligge i kurven og vente til folk har fått av seg,,
Næææ ikke så lett,,,
Og han skal jo alltid være midtpunktet.,,, så ligge oppå mennesker midt i sofaen
Det er fint !!! han er snål… Han går fortsatt rundt og leter her,,,
Skjønner ikke helt hvorfor det ikke kommer noen inn katteluka mere…
og hver gang han stikker hodet ut der,, og tar det inn igjen , kommer han med et
“puuuffff ” og ser trist ut….


Off de setter store spor de 4 bente,,,
Håper ting går den rette veien snart,,, I dag skal vi ut å se på en nydelig liten sak i Enebakk,,
Som faktisk er leveringsklar til fredagen ,,, Håper og krysser alt jeg har for at jeg kan få til noe der…
Men vi får se,…
Gleder meg iallefall enormt mye…
For kose med katter får jeg iallefall gjort…
Hun driver også oppdrett av hunder,, så veldig glad for at vi kunne komme på en søndag ;
så kan dattera ha Bikkj,, Hvis ikke hadde ikke akkurat vi fått sett mye kattepus tror jeg..
Går jo ikke an å ha det vesenet i bilen heller,, Sist gang vi prøvde på det,,
han satt i bilen i 10 min,, vi hadde øyekontakt med ham hele tiden .. han satt og kikka på oss..
da tygde han nesten over sikkerhetsbelte !!! Jada,,, 5000 kr det,.,, tusen takk Vincent,,
Nei han liker absolutt ikke å bli etterlatt alene… Skikkelig sepreasjonsangst..
Og bur , til både bil og inne.. da ødelegger han tenna for han prøver seriøst å gnage seg ut…
Han har også prøvd å gange over en kjetting som han sto bundet i ..
Men oppi alt det her , han er jo bare verdens skjønneste hund.. litt rar .. men det er vel vi og 🙂

Så i dag blir en spennende dag,,
Håper dere finner på noe spennede og ,, eller bare slapper av,, Alt etter som hva formen sier.
Det er tross alt søndag !!
Så her er ny ukes meny …


Så prates vi senere i dag med oppskrift og bilder 🙂
Ha en super fin Halloween søndag !!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg