Plukkfisk og protein rundstykker

Tirsdag og fiske dag. Så siden jeg har litt mye på tapetet i dag blir det plukkfisk fra fryseren oppskrift her https://miniblogg.no/lindasmat/119939/tirsdag.html

Våkna opp til sol og varme i dag, så da blir det jo en nydelig dag. 
Satte igang og lagde en porsjon protein rundstykker så jeg har det i fryseren 
 

Oppskrift her : https://miniblogg.no/lindasmat/117552/proteinrundstykker.html

De har liksom blitt min greie etter slankeoperasjonen. Spiser stort sett aldri brød, veksler mellom disse og knekkebrød . Som regel en sånn til frokost, kyllingnudelsuppe til lunch . 1 knekkebrød ca kl 3 . Middag ca kl 6.. også 1 rundstykke til kvelds igjen .
Samma greia har jeg holdt på med i hvertfall 2 år nå. 

Den Kylling  nudel suppa er bare knallgod … Skal snart lage en ny ladning igjen . Men her er oppskriften https://miniblogg.no/lindasmat/118310/chicken-noodle-soup.html

Sånn ellers fikk jeg bytta på sengene. Kjørte til Vikersund med gubbers og bikkj. Og vandra rundt øya . Utrolig fin plass, Vincent ville bade, men to sinna svaner var ikke helt enig i at han kunne plaske uti der. Så vi trakk oss stille tilbake og lot ham bade et annet sted :-))

Så hjem igjen for å vente på at klokka blir 3, da hopper jeg i bilen ,reiser til Åmot for å møte dattera, blir med henne til verdens beste frisør.. Jepp Studio Glow . 
Så da skal hun bli ny på håret .spennende…
Deretter er det hjem og varme middag da .. Håper å få dattera til å kjøre etter eg så jeg får satt igjen bilen på verkstedet borti gata her for EU kontroll…Krysser alle fingra for at “Mindy” (bilen) sklir rett imellom .-))
Blir spennede…følg med i morgen ..hihihihi
Ha en super fin kveld alle sammen . Og innimellom går dagene så fort at jeg har lyst til å trekke litt i bremsen altså ..
Gi hverandre en klem ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg