Onsdag alt

Ja tida flyr jammen i meg fort… Blir tidligere mørkt og senere lyst,,
Men , men da er det ekstra koselig å være inne, tenne lys og kose seg …
Ting blir lettere , jeg merker det altså…
Men, det ligger der.. de setter så store spor i hjertene våre…

I dag tror jeg det blir en rolig dag.. heheh kjent for å lage kaos hver dag jeg da 🙂
Men jeg skal prøve å ta det litt piano i dag .. Skal ned å få vipper , så det gleder jeg meg til 🙂
Og kanskje tusel en tur på Rusta..
Bare kikke litt…
Snart Halloween… vi pleier jo ikke å gjøre så mye ut av det.. Gubbers skjærer ut et gresskar…
Og vi har en stooooor bolle med godteri klar..Er ikke så mange barn her som før, men det er da noen ..
Og jeg synes det er SUPER hyggelig når de ringer på døra..
De er så nervøse , og så nydelige.. Er vel egentlig ikke så stor fan av amerikanske tradisjoner..
Men man har jo bare tatt Julebukk, flytta den til den tid da det ikke skjer så mye istede..
I jula tusser det jo over av godteri og alt mulig,, Så da har vi det vel litt hyggelig i oktober og da..
Helt greit for meg.. og hvertfall her på “landet” er barna super høflige og snille…
Aldri noe tull….

Kjenner jeg gleder meg litt til den dagen ja 🙂

Ellers så skjer det ikke mye her…
Den vanlige gåturen klokka 12,, 🙂
I dag tenkte vi kanskje vi skulle satse på furumo.. langt men veldig ålreit når man først kommer dit,,,
Så da blir det en god trim i dag, og en bikkj som blir sliten ,, det har han godt av..
er så mange lukter oppå furumo,, det er der “alle” går..så der lukter det dame vover
og alt mulig spennde,,, Han “leser” Vg,dagbladet og Se og Hør når vi går der hahah

Så kort fortalt det er dagen min i dag.. Håper dere/du skal gjøre noe spennede i dag da ..,
Lag en supergod middag så du har noe å se frem mot !!
Uansett ta godt vare på selv /hverandre..
Det er en kald verden der ute (dessverre)
Desto mere smil og omtake trenger vi i hverdagen  🙂

Prates senere i dag da ?
Oppskrift og greier 🙂

Ny fast plass når jeg Blogger 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg