Oi Oi Oi

Våkna i dag ganske så uthvilt etter noen dager med lite søvn. Kikka på mobilen og facebook,,
Og hva ser jeg , jo selveste BunnyTrash
har viet et helt blogginnlegg om meg og spleisen som brodern startet..
Blir helt satt ut jeg .. Veldig snillt av en veldig omtenksom kosete, fluffy Bunny 🙂
Tusen takk Snilleste Bunnyen  🙂

Så fordet om det er tomt her, er det bare å ta seg selvi nakken, plukke seg opp og sette igang..
Det var de berømte to spiseskjeer med “ta deg sammen” ..
Blitt mye av de i det siste.. men vi hadde en helt nydelig tur på Furumo i går..
7 km ble det og hadde med litt vann og litt snacks,,
Kosa oss ute i sola og fikk prata ut om alt,,,

Så starter med blanke ark i dag ,og tegner dagen som den tusler avgårde.

Er litt “høstete” ute i ag, fordet om det er varmt,,, så blir litt høst middag i dag og 🙂
skal også i gang med å lage en haug med fløtegratinerte poteter i små frysebegre…
Kjekt å ha i fryseren.
Blir også kanskje litt baking en av dagene… Skulle også fått fiksa negla mine..
Men er ikke alltid tida strekker til og dagen blir som jeg trodde ..
Må ta litt på strak arm innimellom….
Ellers så er det putt stille her foreløpig , alle naboene er på jobb, gubbers og bikkj
sover enda,, (vel fortjent) Fyr på peisen og en aldri så liten stille “Linda” stund..
Før vi klemmer i gang med dagens gjøremål…

Vi har jo en sånn Tassimo maskin som lager den lekreste kaffen ,,,

Jeg drikker ikke så mye kaffe men gudameg å mye godt den lager..
Vanligvis går det i Baileys kaffe, eller Toffee Nut Latte.

Men bestilte noe nytt her om dagen
som var vannvittig GOD !!!
Hazelnut Praline Latte…. Oi Oi Oi . den var nesten farlig god altså …

Så tror rett og slett jeg skal unne meg en kopp av den .. og nyte den stille morgen stunden
her i hakkebakkeskogen .. Helt til de 2 andre kommer ramlende ned trappa .)
Sitte å drømme litt mere om en sånn her .

Så lag dere en God dag , nyt hvert minutt. Gjør noen glade.. Og kos dere !!!
Så prates vi plutselig i kveld med middags oppskrift 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg