Nytt maraton

Hahah jeg klarer altså det utroligste.. Planen i denna uka har liksom vært å skulle pusle litt rolig på kjøkkenet
og lage masse mat som skal i fryseren og ikke minst så jeg får gitt fra meg noen “care” pakker på mandag 🙂
Men i går gikk det litt rundt altså.. jeg har skrevet på middagslista at vi skal ha karbonader
med stekt løk og sellerirotmos i dag.. Hmmm tom for karbonader i frysreren gitt !! ,,
Og jeg hadde jo allerede tatt opp en hel kylling for å lage kyllingfrikasse i dag .. Og
et digert kalkunbryst stykke som skal surre i stekeovnen på svak varme og bli til pålegg ,
eller vi kan ha i salaten jeg spiser til lunsj,..
Så i dag blir det litt mye matlaging…
Er vel bare å slenge seg rundt og klemme i gang..
Kjeder seg aldri her i flåklypa.. Men det er helt greit .. blir litt gåen i fingre og bein ,
Men da kjenner man jo liksom at man lever da..
Må iallefall få lagd de karbonadene på morran nå , for jeg skal kjøre mammaen min på røngten kl 10.
Stakar henne , hofta hennes krangler noe innmari.. Håper de finner ut av det på røngten i dag..
Så får jeg ta kyllingfrikasse og kalkun bryst når jeg kommer hjem 🙂
Life ain’t for the faint hearted…
Da har jeg fått imeg protein rundstykke ,, tusen takk for at du leser , og ønsker dere alle en kjempefin dag !

Så kommer det oppskrifter,bilder etc senere i dag 🙂
Drive safe and take care , we snakes (vi snakkes) 🙂 🙂
Et rotete kjøkken er et lykkelig kjøkken som sier kjøkken' Forkle | Spreadshirt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg