Ny dag,nye muligheter

Grip fatt i dagen ! Jupp i dag er det mandag og nye muligheter og nye utfordringer..
Ganske stille og rolig med lite avtaler, men da får jeg jo sjansen til å steke opp masse løk,
som vi skal ha til karbonader i dag , og resten går i fryseren i porsjonspakninger,,
Også tenkte jeg at jeg skulle pusse vinduer..
Alldeles ikke en jobb jeg liker,men det må gjøres. Og tro meg når man har en Maine Coon på 7 kg
som hopper til toppen av vinduene for å fange fluer så trengs det…
Han er en jakt katt uten like, har ikke sett maken.. Han er kjappere en noen annen katt vi har hatt..
Og han elsker å ligge i hagen . Bare ligger og kikker utover for å se om han finner noe som flyr..
Han har jo GPS halsbåndet på , hagen er gjerda inn (Han kan hoppe over hvis han vil)
Så nå har han fått lov til å begynne å være ute alene.. Det vil si jeg står på kjøkkenet og følger med..
Og GPS halsbåndet varsler meg hvis han skulle finne på å hoppe over gjerde,,
Er livredd for at han skal bli borte..

Mange nok har forsvunnet… Jeg står fortsatt ute og puser og roper på eks naboen sin katt Salah…
Håper den en dag skal komme… veldig rart at ingen ser ham …
Off nei ,, det er så alt for trist å tenke på ..

Og nå må jeg si at jeg  bare gleder meg til å bli ferdig med detta operasjons greiene..,
Har også gått litt i meg selv og funnet ut at bare jeg kan kjøre bil igjen etter denna operasjonen,
må jeg se og få ny henvisning til røngten for Høyre tommel og håndledd…
RRRR ,,

Skulle vært litt reserve deler og fått tak i til denna kroppen altså …
Og de derre dumme tærne jeg har brista er fortsatt blå og vonde..
(Vel går ut ifra at de er brista )

Men livet er herlig dere , ting kunne vært så utrolig mye værre.. man må bare ta de korta man har fått utdelt i denna kabalen og gjøre det beste ut av situasjonen..
Man får nemlig ikke en sjanse til ..
Og livet her i Flåklypa går jo sin gang.. Sola skinner og fuglene kvitrer, går jo ikke an å være i dårlig humør da:)

Og hvem kan være sur og gretten med de to klovnene her i hus? heheh ..
Så nyt dagen ta en ekstra kopp kaffe og smil litt .)

Hello Monday concept with inspirational motivational positive quote on wooden blocks – New Monday. New Week, New Start. New Goals. And a smiling face on a white morning cup of coffee or tea.

Vi snakkes i morra og da er det plutselig tirsdag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg