Nesten

Jada det nærmer seg med stormskritt, den store dagen !!
Og jeg gleder meg mere og mere..


Gleder meg mest til å kunne gjøre pittelitt her før jul igjen ..
Iallefall støvsuge, vaske og ta en røsk,,
Kikka på utreise papirene mine fra sykehuset , og der står det ikke støvsuging på
3 uker, Så da burde det jammen i meg holde akkurat 🙂
Tima og tilrettelagt..
Var og tusla tur i går igjen .. så hyggelig altså..
Og vet dere hva ? En god venninde av meg “tagga” meg i et innlegg på Facebook i går ..

ANERKJENT FORSKER: Norske kvinner som måker snø er de lykkeligste i samfunnet

Så se der jeg er IKKE gæærn  🙂  At innlegget er i en ermm litt suspekt avis…
og at den norske forskeren antaglivis ikke finnes.. Vel det velger jeg å se bort i fra 🙂

Så frem med snøskuffa jenter 🙂
Neida,, skal ikke tvinge på noen min trang til å måke snø altså..
Men akkurat det, å gå der og tusle,, med skuffa, det er balsam for sjela altså..
Vi hadde snøfreser men den solgte jeg …
Mye koseligere med en skyffel..
Så håper det er noe snø igjen etter 6 uker når jeg endelig kan begynne med den
aktiviteten igjen .,
Samme er det med gresset.. det gir meg ro i sjela.. Jepp jeg skal gladelig innrømme
at jeg er nok litt skada..
Skjedde nok et eller annet et sted som ble litt merkelig med meg .)
Men jeg er stort sett snill iallefall 🙂 Hihihi

Dagen i dag skal tilbringes sammen med bruttern , iallefall deler av den ,,
Ut på tur for å besøke pappa ..
Han fortjener nemlig besøk, vi er der alt for sjelden så nå fant vi ut at..
Jupp det må vi ,, blir koselig det 🙂
Liker Sande veldig godt jeg 🙂

Er liksom noe spesielt med den lille bygda..
Er ikke fullt så liten mer, men fortsatt hyggelig altså 🙂

Så regner ikke med at vi er hjemme før i efta.. Så da har jammen i meg lørdagen forsvunnet og..
Også er det finale i Maskorama i dag.. rrrrrrr blir spennede..
Og så skal jeg jammen i meg prøve noe nytt til middag i dag.
Så heng med dette kan bli spennende .)

Håper dere alle lager dere en dag full av minner og nyter hvert sekund 🙂
Vi prates med middags oppskrift og bilder vettu 🙂

Snakkes da ! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg