fredag

Taco fredag
Hjemmelaget Salsa  https://miniblogg.no/lindasmat/119102/hjemmelaget-salsa.html
Hjemmelaget Guacamole https://miniblogg.no/lindasmat/119639/fredag.html

Og nå skjønner jeg alt . Ihvertfall hvorfor gubben har frozen shoulder. Skulle være flink å hjelpe han og klippe gresset i dag, da det begynte å se ut som en litt sliten hippie . Jeg vet jo liksom at klipperen vår er 100 år ,men den virker da når han bruker den .   Han starta med å overhale den . (skru fast skruer som rister løs, så ikke motor ,eksos etc skulle ramle av)
Han starter den og jeg overtar,,Jada det rister og bråker noe så inni….og den må dyttes rundt for å klippe…rrrrrr jaja gyver på med godt mot.. Etter halve plenen rister nesten ringene mine av og det begynner å pipe i ørene av støyen den lager (stakars naboer) Han kommer med en skrutrekker og stiller gassen da det håndtaket som er til det er ødelagt.. Da klipper den litt bedre, så jeg innbiller meg faktisk at “jøss jeg blir ferdig i dag ” Når hele plenen er tatt og jeg stopper klipperen rister fortsatt armene mine og det piper noe helt grusomt i øra…og armene verker…joda der kommer nok frozen shoulder og tinitus inn i bildet….Dæven røske .. Jeg ønsker meg gressklipper i bursdags presang ! puhh legger ved noen bilder av herligheten og den nyklipte plenen. 
(unnskyld alle naboer)

 

Ha en superfin helg alle sammen 🙂 Ta godt vare på hverandre og nyt fridagene og kos dere med noe godt .)
Live life to the fullest, because it only happns once !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg