Moussaka :)

Da satt  jeg her da,med armen i fatle og  nyoperert. Alt gikk bra, men alt tok himla lang tid.
Og bare med nerveblokade fra skuldra og ned  ,og en paracet 500mg for å *slappe* av litt som de sa..
Jaa særlig, da sover jo IKKE jeg iallefall..Så mye venting og utålmodig Linda på slutten der altså..
Men veldig hyggelige ansatte og absolutt ikke skummelt..Fikk ikke lov å se på da,,,  🙁

Men kom meg hjem tilslutt og fikk nydelig oppvartning av verdens beste Hubby 🙂
Han ordna alt,så jeg gjorde absolutt ingenting, Og sånn må det vel fortsette noen uker,,

Så blir mye mat fra fryseren fremover, men legger ut oppskrifter og bilder 🙂
Dagens blir da Gladkokkens Moussaka, oppskriften er iallefall fra han. Og må bare si, beste
og mest autentiske jeg har smakt 🙂 Rett tilbake til Kreta liksom 🙂  🙂
Så kos dere med den i dag da vel..
https://linda.blogg.no/moussaka-ala-gladkokken-og-meg.html


Så nyt lørdagen alle sammen 🙂 Kos dere masse og ta vare på hverandre så lover jeg at jeg skal sitte stille helt til ii morgen .)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg