Midt i uka alt jo

Jammen har ikke onsdagen kommet krypende alt, disse dagene går  jo fortere og fortere,,
Så snart er det jammen i meg på tide å ta sting og bytte gips..
Fredag tar jeg en kjapp tur til sykehuset og får det ordna, håper da jeg får en gips jeg kan ha i vann…
For detta har ikke vært helt moro altså…hatt ganske lite smerter, bare de  første dagene som var litt koko..
Altså tro meg jeg kjenner det godt enda, men det er som en knekt arm liksom..
Det klør litt i stinga,så det skal bli godt å fjerne dem 🙂

Middagen i dag blir noe så enkelt som pytt i panne 🙂
Og da tar man liksom det man har da 🙂
Så her blir det :
Småpølser,løk, bacon terninger, poteter, parika og egg på toppen 🙂

Så enkelt og så godt 🙂

Ellers så var det jammen i meg -1 i dag og …snart på tide å få tatt en sjau i hagen og 🙂
Trenger bare 2 armer først hehe..

Ha en strålende fin onsdag alle sammen ..
Lag noen fine minner da vel .)
Prates i morra …..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg