Mandag =Monday

May your coffee be strong,and your mondays be short ‘

Heheh mandag jo .. veldig høstete ute , men det er jo så koselig ..
Stå opp før det blir lyst og se på ting som sakte våkner opp..
Lyset kommer sakte men sikkert ,og naboene begynner så smått å tenne
lys i husa sine.. det er koselig det .. Helt stille…

Formen i dag er bedre , det hjalp å ta det litt piano i går, (Gubbers gikk tur alene)
Så nå er det bare den vanlige vondten igjen .. men den takler jeg jo ..
Så da er jeg fit for nye sprell  !
Jeg sitter jo og irriterer meg over masse små ting her i livet…
Sånn som det med den Dokka løypa… Jeg må finne ut hvem som er
ansvarlig for den og skrive til dem ..
Makan til surr altså …
Men det er bare en liten ting da..

Tror i dag kommer til å bli en kjempefin dag.. Skal en tur til doktor
og klage på den venstre tommelen min ,, den har blitt litt koko…
Men før det skal jeg gå tur i skogen med hund og mann ..
Sperre meg inne en dag er ikke bra 😉
Men vi hadde veldig koselig middags besøk i går . Så det gjorde litt
opp for det å være sperret inne 🙂
Håper på å få rydda vekk ting i hagen etterpå i dag og ..
Får se hva vi rekker.. men det er på tide å sette vekk
krokofanter,flamingoer, pinnsvin og hagemøbler..
Og ikke minst stenge ned dammen ..
Alltid litt vemodig og ikke høre den klukkinga..
Hadde et håp om å få fiksa fossen i sommer..
Men det får vente , Gubbers har jo Frozen shoulder..
Så ,da tar vi det en helt annen gang .)
Ikke noe som haster her i hakkebakkeskogen .. 🙂

Det som er så fint med livet på landet.. Ting går liksom litt saktere..
Er ikke det pulserende trykket som er i byen ..
Her oppe sstopper folk og smiler og prater med deg..
Ser veldig fort hvem som er nyinnflyttere . De ser rett ned og hilser ikke…
og skuldrene oppunder øra.. Gi de noen måneder, så plutselig
har skuldrene senka seg,, de ser rett på deg og smiler og sier HEI..
Jupp landelivet gjør noe med deg ,, senker pulsen et par hakk..
Liker meg veldig godt her .. Aldri tilbake til byen håper jeg  !

Men nå skal jeg la dere få starte dagen deres.. Begynne med noen småting her..
Tusen takk for at dere leser bloggen min 🙂 Evig takknemlig 🙂
Og Gjør dagen i dag fin !! Lag noen fine minner !

Så prates vi etterpå i dag 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg