Lørdag alt !

Time flies when you’re having fun ..
Eller noe sånt.. Var bursdagen til gubbers i går, og vi hadde en utrolig fin dag,,
Brodern og svigerinne kom på morran (de er på kiel cruise)
Med presang og greier …Og klokka 6 kom stefar og mamma med vafler ,,
Kjempekos !! Og ved 8 tida kom jammen i meg datter og svigersønn
og varta opp med taco gitt,, de sto og kokkelerte på kjøkkenet og
det ble super koselig !! Så tusen takk til dere alle for at dere gjorde dagen til gubbers
så bra når jeg ikke kan 🙂

Og jeg var ganske flink innimellom slaga til å tilbringe tid i senga rett ut
for å hvile.. Begynner å bli litt flinkere.,,
Ta der med ro og prøve så godt jeg kan og nyte roen.,.. hehehe ,,

Og i går begynte det å snø en hel masse her… så nå er det skikkelig Winter wonderland ute..


Og nei jeg skal faktisk ikke ut å måke snø… det får gå som det går..
Jeg skal holde meg i ro ,, men det er jo super koselig da,., Hvitt og pent ..
ellers så går det i baby skritt her.. tenkte i dag at jeg skulle prøve å kutte ut den
langtidsvirkende smertestillende.. bare ta paracet..
satser på at det går bra nå… brenner ikke fullt så mye,,
Og i dag kan jeg DUSJE !!! Jippie.. få vekk den fæle sykehus lukta..
Og ikke minst vaske håret.. Gudameg og jeg gleder meg..
Det er jo dyrt og dusje med de strøm prisene vi har,, men det kjenner jeg
at jeg gir litt F i ,, ihvertfall i dag,,
Og sånn eller så er jo dyra veldig opptatt med å passe på meg..
Akkurat som om de skjønner… verdens nydeligste da 🙂

Og en som fant ut at vaskemaskinen gikk an å åpne !!

Han blir større for hver dag.. og det er helt fantastisk å se utviklinga mellom han og Vincent..
Han fotfølger Vincent og det er liksom storebror..
Vincent blir møkk lei innimellom men det skjønner jo ikke han lille krabaten ..
Så da står Vincent på gulvet og ser på oss.. Og ser ut som han tenker..
“Hallo la meg få 5 minutter alene da ”
De er altså så skjønne..
Men nå kjennes det ut som om jeg har sitti nok rett opp og ned.. tilbake til horisontalen ..
Ha en super fin lørdag alle sammen , kos dere i snøen og nyt livet..
Ta et minutt av gangen .)
Gi noen en klem og et smil !! Det fortjener vi alle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg