Klart for Astrix

Da fikk jeg endelig kattedoen, katteleketunnelen. Og ikke minst lekene,, Og Mamma og stefaren min kjøpte hver sin velkomst leke til
Astrix. Hehe de trodde sikkert ikke han hadde nok liksom,.

Men han trenger leker stakar,. føler meg fortsatt litt slem som skal ta ham fra mamma og søsken..
Var også oppe på Vikersund Dyreklinikk i går og pratet med hun som hadde tatt imot Zuzzy..
Rev opp gamle sår , men var godt å få pratet ut om det.. Høre hvordan hun hadde det..
Men det orker jeg ikke å skrive om enda.. Det gjør for vondt,..
I går hadde vi en veldig koselig dag egentlig,,
Rampa rundt med dattera og fiksa masse ting,,
Gikk tur med henne og voven til brodern..
Så vi fikk en fin tur alle fire,,
Etter det rasa vi litt rundt oppi her, så satte vi jammen i meg nesa mot IKEA,,,

Ikke for å storshoppe noe, men jeg trengte en lampe. og da fant vi ut at inspirasjon til
kjøkken er bra !! Så da ble det litt tusling rundt der..
Og mens vi gjorde det og pratet om ankomsten til Astrix på søndag , kom jeg på at ,,
“herregud” putene på kjøkkenstolene mine sitter ikke fast. Hvis han prøver å hoppe opp der,
sklir puta og han deiser i gulvet,., jaja barnesikre huset da .)
Så da ble det jammen i meg puter med borrelås til kjøkken stolene,,
Jeg har ikke hatt kattunge på mange år , og det er rart hvor mye tullete som kommer
inn i hodet,.. Men at vi gleder oss JAAAA ..

Ellers i går , så tok vi det rolig etter middag, bare satt og sløvan ,..
Prata om hvor gøy det skal bli første gangen Vincent møter Astrix..
han har aldri sett en så liten kattepus før,, Så jeg håper de blir kjempe gode venner,
og at han er forsiktig med ham .. Vi får ta det litt rolig og passe ekstra godt på ,,
Men det går nok så bra, Vincent er stort sett bare veldig nysgjerrig og vil hilse på alle,,
Tror de to kommer til å bli Knoll og Tott…

Rampe litt sammen og sånn 🙂
Livet i hakkebakkeskogen skal bli gøy igjen kjenner jeg ,,,

Også er det jammen i meg FREDAG i dag !! Wohhooo.. så da håper jeg dere alle har en superfin dag
slapper litt ekstra av,, lager litt god mat, tenn noen lys,, ta et glass vin ,,
Her skal hele huset vaskes i dag, gode gamle fredags vasken .. Også blir det vel
noe digg til middag og jupp et glass vin skal jeg unne meg,,
Så Ta vare på dere selv,, Og ikke minst kos dere ,, dette er tida for å nyte livet ,
Vi snakkes etterpå med middags oppskrift 🙂

Verdens skjønneste .)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg