Klar…ferdig…..

Gå.. Livet er et lite race innimellom.. Glade høyder og dype daler..
er ikke ofte jeg er nede i en dal ,takk for det,,
er stort sett positiv,, blir litt sint innimellom når ting er urettferdig,,
Nå er det bare en uke igjen til operasjon, dere er vel lei av å høre om den ..
Unnskyld,, Jeg begynner å komme i mål..
Tror jeg enten begynner å bli veldig gammal eller bare helt okkupert oppi nøtta..
Var på en liten utflukt med gubbers i går,, (Vi lot Vincent og Astrix være litt alene)

Prøvde å kjøpe noen nye lys til å pynte opp ute med.. Og jeg visste at joda da kan
vi stikke innom dyrebutikken . Kjøpe mer mat til Vincent,, Og innom
Europris de har jo masse lys,,,
Fikk fiksa maten til Vincent ,tura ned etter lys ,, fikk tak i det,, så inn i matbutikken ..
og der skjedde det altså.. BLANK;,, det var bare helt tomt i hodet,, Kom ikke på en ting
jeg skulle ha ,, vanligvis har jeg lapp og husker fordet ørti ting jeg har glemt å skrive på lappen ,,
men i går altså,, Nada,,, ingenting. Fullstendig tomt,, Gubbers fikk nesten latterkrampe
inni der, for er ikke ofte jeg ser totalt forvirra ut,, Så vi endte med å gå ut av butikken og reise hjem .
(dyra hadde ikke spist hverandre, og ikke rota) LYKKE begge dyra hadde det bra .)

Fikk så gjort alt det andre jeg skulle i går, tilogmed bakt proteinrundstykker..
Også skulle jeg bake det siste kakeslaget.. og der pinga det inn i toppetasjen !!
Appelsin,,, det var det jeg skulle ha ,, 1 appelsin.. da fikk jeg nesten dilla, og boikotta hele
kake oppskriften , og tenkte det kommer en dag i morgen .Bak da istede,,
Så da blir det til det da,. Sitte og vente til butikken åpner så jeg får kjøpt den ultra
dumme appelsinen .. Heheh at det går an altså..

Ellers tusler livet som før,, Ikke de helt store sprella,,
Er litt bekymra for denna matbloggen min ,,,
Blir jo stort sett det samme jeg lager om og om igjen ,,
Finner jo sjelden på noe nytt..
Så kanskje jeg skal kutte ut… bare en tanke sånn på morran ,,
Nå må det jo nødvendigvis bli et lite opphold på noen dager
etter operasjonen da,,
Så vi får se hvordan ting bærer i vei ,,
Hva skal dere for noe gøy i dag da?

Her blir det da baking !! Mere pynting,, (finne frem ting fra loftet )
Også helt vanlig middag da,,,
OI glemt ejo turen ,, en igjen ja ,,, vi har et veldig A4 liv,,, ikke de største
sprella som skjer,, Rutiner heter det vel ,,

Vi får se hva fremtiden bringer…
Uansett ha en super fin dag ! kos deg som best du bare kan ! halveis i uka allerede !
Tida går fort frem til jul !!
Vi snakkes senere … 🙂

Verdenes nydeligste koser seg i stolen min så fort jeg letter på rumpa 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg